פרטנר השיקה מרכז תקשורת קהילתי בטמרה

המרכז הקהילתי ביישוב עבר שיפוץ מקיף והוסב למרכז בתחום הטכנולוגיה והתקשורת ● הותקנו בו, בין השאר, עמדות מחשב, עמדות מוזיקה, ריהוט, פינת קולנוע וסוני פלייסטיישן, והוא הותאם לבעלי מוגבלויות ● המימון למרכז ניתן על ידי פרטנר, והפעילויות מועברות בו על ידי סטודנטים מפרויקט פר"ח ● הוא מצטרף לחמישה מרכזים דומים שהקימה החברה ברחבי הארץ

פרטנר השיקה אתמול (א') מרכז תקשורת קהילתי חדש בטמרה, שמצטרף לחמישה מרכזים שהחברה הקימה, בשיתוף פר"ח, בבאר שבע, רמלה, רחובות, נצרת עלית ואריאל.

המרכז הקהילתי ביישוב עבר שיפוץ מקיף והוסב למרכז בתחום הטכנולוגיה והתקשורת לילדים, לנוער ולמבוגרים. הותקנו בו, בין השאר, עשר עמדות מחשב חדשות, שתי עמדות מוזיקה, ריהוט חדש, פינת קולנוע ומכשיר סוני פלייסטיישן. המרכז הונגש והותאם לבעלי מוגבלויות. המימון המלא להקמת המקום ניתן על ידי פרטנר, שמממנת גם את התפעול השוטף שלו, שמבוצע על ידי הסטודנטים שמצטרפים לפרויקטים של פר"ח.

במרכז החדש יתקיימו פעילויות והדרכות, שיקנו מיומנויות שימושיות בתחום הטכנולוגי, כמו גם פעילויות מהנות וחווייתיות הקשורות לנושא זה.

יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר, אמר, כי "זהו המרכז השישי שהחברה מקימה ברחבי הארץ, והראשון במגזר הערבי. פרטנר מאמינה בהקניית תשתיות רלוונטיות לאוכלוסיות מגוונות, תוך מתן הזדמנות להעשרה והעצמה של היכולות האישיות. הנחלת ידע היא אמצעי חשוב בהכשרת אזרחים תורמים לחברה, ועל כן – אנחנו משקיעים מזה שנים בחינוך לטכנולוגיה. פעילות זו בטמרה מצטרפת לפעילויות נוספות אחרות בקרב האוכלוסייה הערבית, כמו: צביעת מרכזיים חינוכיים, פעילות התנדבות עובדים ומלגות ללימודים אקדמיים לעשרות צעירים ערבים באמצעות קרן ייעודית שהוקמה למטרה זו".

עמוס כרמלי, מנכ"ל פר"ח, אמר, כי הפרויקט "פותח לילדים צוהר לעולם התקשורת והטכנולוגיה, מרחיב את דעתם ומעשיר את הכלים העומדים לרשותם".

לדברי עאדל אבו אלהיגא, ראש עיריית טמרה, "המרכז מהווה נדבך מרכזי נוסף לקידום היישוב. זוהי חממה לימודית, שבה זוכים תושבי וילדי טמרה לחוגי העשרה, יצירה והעצמה אישית על ידי צוות מיומן ואמצעים דיגיטליים מתקדמים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאיר

    מהיום והלאה אני מפסיק להיות לקוח של פרטנר . לא יכלו להקים מרכז כזה באופקים , דימונה , ירוחם , מצפה רמון , קריית גת , שדרות , נתיבות ,כרמיאל , קרית שמונה או כל חור אחר שחיים שם יהודים ברמת חיים ירודה ??? רק בטמרה ? בכלל לא ציוני .

אירועים קרובים