תוכן שיווקי

אוניברסיטת קונטיקט Central Connecticut State University מקימה תשתית IT בעזרת NetApp

17/01/2011 13:33

לאחרונה גוברת הדרישה לשרתי אחסון ולמשאבי שטח אחסון באוניברסיטאות בכל ארצות הברית – וזו בעיה שגורמת לאילוצים הן כספיים והן ניהוליים. בניסיון להימנע מהוצאות גדולות, החליטה אוניברסיטת קונטיקט (CCSU, ר"ת Central Connecticut State University) ‏להקים את תשתית ה-IT שלה בעזרת פתרונות ה-IT והווירטואליזציה היעילים של NetApp. בזכות צעד זה הצליחה אוניברסיטת CCSU להתחמק מקניית דיסקים נוספים ומהרחבת התשתית בתגובה לעומס הדרישות העצום.

"אחסון הוא הבסיס של תשתית ה-IT אשר מפעיל את כל היישומים העסקיים ויישומי המשתמשים באוניברסיטה שלנו", אמר דיוויד אורשצ'ל, מנהל השירותים הטכניים באוניברסיטת CCSU. "היה לנו צורך בתשתית יעילה יותר בעלת יכולת הרחבה טובה יותר, ופשוט אין לנו מספיק מימון וכוח אדם שיאפשרו לנו לקחת את הסיכון שנישאר עם פתרון מוגבל שלא יכול לתת מענה לצרכים המשתנים שלנו. עכשיו אנחנו יכולים ליהנות מהגמישות והיעילות האלה. אנחנו משתמשים בקיבולת קטנה יותר, מרחיבים את התשתית בלי להוסיף כוח אדם ונהנים מזמינות גבוהה יותר וממהירות תגובה גדולה יותר מאי פעם".

צורכי האחסון הולכים וגדלים, לצד המודעות הגוברת ליתרונות ה-IT. הקצאה והקצאה מחודשת של שטח אחסון ללא פנייה לעזרה מספק פתרונות IT מקצועי במסגרת התקציב המוגבל הקיים והעלייה הנוכחית בדרישות יהיו פשוט בזבוז של זמן. במערכת EMC של אוניברסיטת CCSU היה שטח אחסון פנוי בגודל של טרה-בייט אחד בלבד והיא תמכה בקישוריות Fibre Channel Connectivity בלבד. בעקבות מצב זה, פנתה האוניברסיטה לחברת ePlus, שותפה בדרגת Star של NetApp בתוכנית השותפים של NetApp וחברה מובילה בתחום שילוב המערכות בניו-אינגלנד, כדי לשדרג את התשתית שלה ולמנוע הוצאות כספיות גדולות.

היום אוניברסיטת CCSU עוברת לאחסון וירטואלי של VMware ושל NetApp ומפעילה 180 שרתים וירטואליים. בעזרת טכנולוגיית מניעת הכפילויות שלNetApp, הצטמצמו דרישות מערכת האחסון של VMware ב-90%. גם מספר השרתים הפיזיים של האוניברסיטה ירד מ-125 ל-20 וכך הביא לחיסכון של 10% בצריכת החשמל לצורך קירור והגדיל את מספר היישומים שיכולים להתארח. יתרה מזאת, בעזרת מניעת הכפילויות וההקצאה החכמה של NetApp, אוניברסיטת CCSU נמנעה מקניית שטח אחסון בגודל 36 טרה-בייט והגדילה את הכמות הכוללת של הקצאות שטח האחסון פי 100. דרושים רק שני עובדים במשרה מלאה כדי לנהל את מערכת האחסון עבור מגוון רחב של יישומי שירותים ומערך משתמשים המונה מעל 16,000 איש.

"אוניברסיטאות בכל הארץ משתמשות בתכונות שלנו למניעת כפילויות ולחיסכון בשטח אחסון כדי להפחית באופן ניכר את כמות שטח האחסון שהן צריכות לקנות ולנהל, אמר מארק וובר, נשיא ומנכ"ל מחלקת המגזר הציבורי בארצות הברית בחברת NetApp.
"כך מפנות לעצמן האוניברסיטאות זמן ומשאבים נוספים העומדים לשירות הסטודנטים והסגל".

אירועים קרובים