תוכן שיווקי

אנשים ומחשבים וג'ון ברייס הדרכה גאים לפתוח את המחזור התשיעי של סדנת 4×4 בנושא מבוא לעיצוב ממשק ושימושיות

המפגש הראשון ייערך ב-30 בינואר 2011

17/01/2011 13:39

עולם מערכות המידע והאינטרנט עובר תהליך התבגרות. בשנות ה-60 של המאה הקודמת נולד תחום הנדסת התוכנה, כדי לעשות סדר בתהליכי העבודה ולייצר מתודולוגיות שיובילו לאיכות הנדסית. בשנים האחרונות, לאחר שבגרנו, עומד בפנינו אתגר המפגש בין אותן מערכות וטכנולוגיות לבין הלקוחות שלנו – המשתמשים.

מסתבר כי הצלחת המוצרים שלנו או כישלונם תלויים במידה רבה באתגר זה, וכי כל המיומנויות שרכשנו כל השנים אינן מספקות בידינו כלים להתמודד עם נקודת המפגש המורכבת הזו.

כיום, ממשק משתמש אינו רק הנחיה כיצד מומלץ לסדר את השדות על המסך. ממשק משתמש וחוויית המשתמש מחוברים באופן ישיר לאסטרטגיה העסקית של החברה ושל המוצר, וכדאי להבין זאת מוקדם ככל האפשר.

סדנת 4×4 בנושא ממשק המשתמש מיועדת לכל אותם אנשי מקצוע אשר מבינים את חשיבותו האסטרטגית של אתגר המפגש עם קהל היעד ומיועדת למקבלי ההחלטות ומובילי הדעה, אשר מעוניינים ליזום את השינוי ולהבין את עקרונות המפתח לשילוב תהליכי עבודה ותובנות מתחום חוויית המשתמש בארגון.

כיצד נכיר ונבין את קהל היעד של המוצר? מהם עקרונות היסוד הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים המשפיעים על האופן בו המשתמשים שלנו פועלים? מהם יסודות חוויית המשתמש? כיצד מתכננים מודל ניווט? כיצד מתכננים את מבנה המסך? כיצד נוכל לצמצם את הסיכונים ולוודא מראש כי המודל שאנחנו מתכננים הוא אכן המודל הנכון? וכיצד משפיעה האסטרטגיה העסקית על תהליך העבודה של תכנון חוויית המשתמש?

אנו מזמינים אתכם למצוא את התשובות לכל אלו ועוד בקורס מרתק בהנחייתו של טל פלורנטין – מן המובילים בתחום, אשר ישלב תיאוריה, מתודולוגיה, תרגול מעשי ודוגמאות ממגוון רחב של פרויקטים, אותם הוביל בחברות המובילות בישראל.

לפרטים נוספים: ליבנת ג'אן, בטלפון 03-7330797 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים