תוכן שיווקי

לקראת כנס Data Center 2011 | פתרונות גישה, שליטה וניהול מרחוק עבור תשתיות ה-IT

ניהול הגישה מרחוק כצורך אסטרטגי של מנהל מרכז הנתונים

17/01/2011 13:59

מיניקום מפתחת פתרונות מאובטחים לגישה, שליטה וניהול מרחוק לתשתיות ה-IT הנמצאים במרכז הנתונים. פתרונות אלה משפרים במידה משמעותית את רמת האבטחה, השירות והיעילות של מערכות ה-IT בארגונים.

כיום, נמצאים מנהלי ה-IT תחת לחץ מתמשך הן מבחינה תקציבית והן מבחינה טכנולוגית. הקצב המהיר של השינויים בעידן ההווירטואליזציה והענן, כמו גם האתגרים הרבים בתחום האבטחה וההתייעלות,  ו מציבים אותם מול דרישות הולכות וגוברות מצד הלקוחות, הנמדדות במונחי QoS (ר"ת Quality of Service, איכות השירות). אחד התמורות המשמעותיות ביותר שחלו בשנתיים האחרונות בדפוסי העבודה של ה-IT, הנה היכולת לעבוד מרחוק, מחוץ למרכז הנתונים.. הגישה מרחוק אפשרית היום בעזרת טכנולוגיות חדשות, הרבה יותר מאחת – מבוססות תוכנה ותלויות במערכת הפעלה כמו RDP VNC SSH ואלטרנטיביות כמו KVM IP ו-ESP של יצרניות המחשבים. לא מדובר על שיטת גישה אחת אלא על ניהול יעיל ומאובטח של כל שיטות הגישה מרחוק הקיימות! כמו כן, יש לנו היום יכולות שליטה ובקרה מרחוק על המתח (POWER) המגיע לשרתים ,אנחנו משקיעים הרבה בניצול האנרגיה בצורה יותר אופטימלית.

המפכה הזו הוסיפה מורכבות רבה בניהול התשתיות – הרי שעכשיו יש לנו ערבוביה של שרתים פיזיקליים ושרתים ווירטואליים, המריצים יישומים שונים, כאשר לכל אחד אפשרות גישה מרחוק בדרך אחרת. בחדרי שרתים ניתן כיום למצוא ציוד IT רב ערך שנצבר לאורך השנים, ברוב המקרים מיצרנים שונים, בין אם זה שרתי אפליקציה, איחסון או ציודים לניהול הרשתות. אנו מצא חדש וישן זה בצד זה באותו ארון ובאותו מרכז הנתונים.

סביבת IT דינאמית, מורכבת, הטרוגנית שכזאת מעלה את הצורך בניהול מאובטח ויעיל של כל שיטות הגישה- מרחוק הקיימות, ללא תלות ביצרן זה או אחר, תוך שימור מירבי של תשתיות הIT  הקיימות באירגון. יכולות KVM Over IP הן אבן יסוד בכל ארכיטקטורת גישה, שליטה וניהול מרחוק. פתרונות אלה מבטיחים גישה אלטרנטיבית ומאובטחת, ללא תלות במערכת ההפעלה, מכל מקום ובכל עת לשרתי החברה. יכולות אלו משפרות משמעותית את תהליכי העבודה עבור אנשי ה-IT, מבטיחות הספקה רצופה של שירותים קריטיים, מקצרות את זמני דמימה במקרה של תקלה ומאפשרות חיסכון בעלות הכוללת של הבעלות (TCO) על הטכנולוגיה. לכן כמעט כל ארגון צריך יכולות KVM IP..

במהלך הכנס DATA CENTER של אנשים ומחשבים, יציגו נציגי מיניקום את קדמת הטכנולוגיות והפיתוחים בתחום המתפתח של ניהול הגישה מרחוק (REMOTE ACCESS MANAGEMENT) ובתחום ה-KVM Over IP.

אירועים קרובים