תוכן שיווקי

מגדל חברה לביטוח משיקה אפליקציה עסקית ראשונה בישראל על גבי iPad שפותחה על ידי Netwise

הפרויקט - חלק ממהלך סלולרי בהיקף מיליון שקל שביצעה מגדל

17/01/2011 14:20

מגדל חברה לביטוח משיקה אפליקציית iPad עסקית מתקדמת עבור סוכני הביטוח שעובדים עם החברה. מדובר באפליקציה העסקית (B2B) הראשונה שמפותחת בעבור מכשיר ה-iPad של  Apple בעברית. האפליקציה מחברת את הסוכנים אל המערכות התפעוליות של מגדל ומאפשרת להם לצפות במידע על תיק הביטוח של לקוחותיהם, לקבל מידע רב על פוליסות ושירותים בחברת מגדל, לעשות שימוש במחשבונים מתקדמים לצורך הצעות ביטוח ולעדכן פרטי לקוח.

האפליקציה פותחה על ידי חטיבת ה-Mobile בחברת Netwise והיא עושה שימוש בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה iOS4.2 ל-iPad הכוללת לראשונה תמיכה מובנית בעברית. הפרויקט חלק ממהלך סלולרי בהיקף מיליון שקל שביצעה מגדל חברה לביטוח.

לדברי משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי: "להיות סוכן ביטוח בתקופה שלנו, זה לחיות on-line, להיות מחובר למבוטחים כל הזמן ובכל מקום. האפליקציה הייחודית שפיתחנו מאפשרת לסוכן לשים את כל המשרד במכשיר ה-iPad תוך שימוש ביכולות הייחודיות שלו, להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר, לזהות ולהיות ערוך, ולמצות כל הזדמנות לשמירה על קשר עם הלקוח ולגיוס לקוחות חדשים. במקביל לפיתוח הייעודי הקפדנו כמובן גם על תקנים מחמירים ביותר של אבטחת מידע בכלל הממשקים הרלוונטיים".

לדברי איציק לוי, סמנכ"ל mobile בחברת Netwise: "אפליקציית ה-iPad של מגדל היא הראשונה בישראל ואחת הבודדות בחברות הביטוח בעולם כולו. האפליקציה מעניקה לסוכני מגדל כלי עבודה מתקדם, ידידותי ועדכני ברמת אבטחת מידע גבוהה ביותר, תוך אינטגרציה עם תשתיות ה- SOA הארגוניות שפותחו ע"י מגדל טכנולוגיות".

האפליקציה החדשה מאפשרת לסוכני מגדל לעדכן את לקוחותיהם על מצב תכניות הביטוח החיסכון והפנסיה שלהם במגדל, מגדל מקפת ומגדל פלטינום, לעדכן אותם בהטבות ייחודיות, בפירוט התשואות של מסלולי ההשקעה השונים, להתעדכן בסטטוס הפקת הפוליסה, העברת הכספים בין קופות הגמל וקרנות השתלמות ועוד. המהלך מצטרף להשקת אפליקציית ה-iPhone  למאות מסוכני מגדל. האפליקציה הייחודית תשרת את הסוכנים גם ככלי עזר מכירתי ייחודי, המאפשר לסוכני מגדל לצפות, בין השאר, גם בתעריפי הביטוח העדכניים ובהנחיות החיתום הרלבנטיות.

אירועים קרובים