פרטים על שלושה מכשירי בלקברי חדשים דלפו לרשת

מלבד הפרטים על מכשיר Dakota, דלף מידע גם על מכשירי ה-Storm 3, ה-Torch 2 וה-Curve החדשי ● גולת הכותרת ב-Storm וב-Torch תהיה מעבדים חזקים יותר וביצועים משופרים

יצרנית מכשירי הבלקברי (BlackBerry), חברת RIM, שומרת על שפתיים חתומות בכל הקשור לסדרה של מכשירים חדשים שפרטיהם דלפו לרשת. במהלך סוף השבוע דלפו לרשת פרטים על מכשיר ה-BlackBerry Dakota של החברה, אשר מצויד בצג מגע ובמקלדת, ובתחילת השבוע פורסמו מפרטים של שלושה מכשירים שהשקתם מתוכננת לשנה הקרובה – ה-Storm 3, ה-Torch 2 וה-Curve החדשים.

מכשיר ה-Storm היה בשנתיים האחרונות הטלפון החכם העיקרי של RIM עם צג מגע. הוא לא הפך לסיפור הצלחה כפי שקיוו בחברה, אך לא מעט לקוחות אהבו אותו. כעת שוקדים ב-RIM על פיתוח הגרסה השלישית של ה-Storm, ומהמפרטים שדלפו עולה, כי יהיה זה מכשיר ה-Storm המרשים ביותר עד כה.

המכשיר העתידי יצויד במעבד בקצב שעון של 1.2 ג'יגה-הרץ ובצג מגע קיבולי בקוטר של 3.7 אינץ' ובאבחנה של 800×480 פיקסלים. האבחנה של המצלמה תהיה 5 מגה-פיקסל והיא תתמוך בצילום וידאו HD ברמה של 720p. כן יצויד המכשיר בחריץ לכרטיסי זיכרון microSD, בתקשורת Bluetooth 2.1+EDR ובתמיכה ב-Wi-Fi ו-UMA. מערך החיישנים יכלול מגנטו-מטר, חיישן קרבה ומד תאוצה. נפח האחסון הפנימי יעמוד על 8 ג'יגה-בייט, ניתן יהיה להשתמש במכשיר כבנקודת אלחוט ניידת, המכשיר יכלול משטח עקיבה אופטי ומערכת ההפעלה תהיה BlackBerry 6.1. ההשקה מתוכננת לחודש ספטמבר.

מכשיר ה-BlackBerry Torch מוצע בשוק מזה כשישה חודשים ובחברת RIM כבר מתכננים את הדור הבא, עם מעבד בעל קצב שעון כפול – 1.2 ג'יגה-הרץ במקום 600 כיום. קצב התקשורת בטכנולוגיית HSPA+ יעלה ל-14.4 מסל"ש. הצג יישאר ללא שינוי – 3.2 אינץ' באבחנה של 640×480 פיקסלים. כמו במכשירי ה-3 Storm וה-Dakota, נפח האחסון הפנימי יעמוד על 8 ג'יגה-בייט, ניתן יהיה להשתמש במכשיר כבנקודת אלחוט ניידת, המכשיר יכלול משטח עקיבה אופטי ומערכת ההפעלה תהיה BlackBerry 6.1.

המראה של מכשיר ה-BlackBerry Torch מהדור החדש יהיה זהה לזה של הדור הנוכחי – ורק הקרביים יעודכנו. המכשיר אמור להגיע לשוק בארה"ב ברבעון השלישי של השנה הנוכחית והוא יימכר ברשת של AT&T.

העדכון של מכשירי ה-Curve – הבסיסיים מבין מכשירי BlackBerry – יהיה מינורי והעוצמה שלהם תהיה רחוקה מזו של המכשירים המתקדמים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים