One1mobile פיתחה מערכת קריאת מוני מים באמצעות הסלולר עבור מ.ג.ע.ר; ההיקף: 400 אלף שקלים

היישום מאפשר לבצע פעולות של קריאה, פיקוח ובקרה בעזרת טלפון סלולרי סטנדרטי, ללא צורך בשימוש במסופונים ● הפרויקט נמצא בשימוש מלא ביותר מ-30 רשויות מקומיות, שחולשות על למעלה מחצי מיליון בתי אב

יישום חדש של One1mobile, מיזם משותף של One1 וחברת נטאלייזר, מאפשר קריאת מוני מים ברשויות המקומיות באמצעות מכשיר טלפון סלולרי. הפיתוח בוצע עבור חברת מ.ג.ע.ר – חברה לאספקת שירותי מערכת גבייה עירונית – ונמצא כעת בשימוש מלא ביותר מ-30 רשויות מקומיות ברחבי הארץ. באמצעות היישום, מתבצעת כיום קריאת המונים ביותר מחצי מיליון בתי אב. היקף הפיתוח נאמד בכ-400 אלף שקלים.

היישום מאפשר לבצע פעולות של קריאה, פיקוח ובקרה בעזרת טלפון סלולרי סטנדרטי, ללא צורך בשימוש במסופונים יקרים ומסורבלים שבהם נעשה שימוש עד כה.

ג'ון רוז'ינסקי , מנכ"ל משותף של One1mobile, אמר, כי "בנוסף לפעולת קריאת המונה, המערכת מאפשרת אימות הנתונים בזמן אמת, צילום המונה ודיווח תקלות ונזקים. קורא המונים יכול לשלוט במסלול ההליכה שלו ולהתאים אותו לצרכיו בכל שלב".

לדברי זמיר ריין, סגן מנהל מחלקת צרכנות המים במ.ג.ע.ר, "המערכת שינתה מן הקצה אל הקצה את איכות קריאות המונים, אנחנו מוציאים הרבה פחות בירורי קריאות לשטח לאחריהן. בנוסף, באמצעות המערכת שופרה משמעותית היכולת שלנו לשלוט על הקריאות והקוראים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    זה נחמד, אבל מיותר. הטכנולוגיה הנכונה היום, וכבר מיושמת בלא מעט רשויות ותאגידים היא קריאה מרחוק, ללא התערבות יד אדם. ועם תועלות נוספות של מתן התראות בזמן אמת של חריגות , דליפות, גניבות וכ. הפתרון המוצע הוא יותר בבחינת מיחשוב התהליך הידני. מיותר. אלא אם לא הבנתי את מה שכתוב.

אירועים קרובים