מערכת Dynamics CRM 2011 של מיקרוסופט מגיעה לענן

מיקרוסופט שחררה את התוכנה החדשה, שמוצעת במתכונת של אירוח, ב-40 שווקים שונים וב-41 שפות, כולל בישראל ובעברית ● גרסה מקומית וגרסה לאירוח על ידי שותפים יופיעו ב-28 בפברואר ● במסגרת מבצעי ההשקה, הורידה מיקרוסופט את מחיר השירות ומציעה החזרים במזומן לפי היקף השימוש לחברות שיעברו משירותים מתחרים של אורקל או Salesforce

בתום מבחני בטה שנמשכו ארבעה חודשים, ולקחו בהם חלק יותר מ-11,500 עסקים ברחבי העולם, שחררה מיקרוסופט (Microsoft) את תוכנת Dynamics CRM 2011 Online, שמוצעת בראשונה במתכונת של אירוח.

התוכנה החדשה שוחררה ב-40 שווקים שונים וב-41 שפות, לרבות בישראל ובעברית, כאשר גרסה מקומית וגרסה לאירוח על ידי שותפים תופענה ב-28 בפברואר. העיכוב בהשקתן של גרסאות אלה הוסבר בצורך במבחנים נוספים על מנת לוודא שהתוכנה החדשה פועלת היטב גם מחוץ למרכזי הנתונים של מיקרוסופט.

"במערכות שלנו אנחנו מכירים היטב את התצורות, אך במתקנים חיצוניים נחוצים מבחנים נוספים", הסביר בראד ווילסון, מנכ"ל מוצרי Dynamics במיקרוסופט. "זאת בשל המגוון הרחב של תצורות המערכת שבהן עשויים להשתמש השותפים או הלקוחות".

במסגרת מבצעי ההשקה, הורידה מיקרוסופט את מחיר השירות מ-44 דולרים ל-33 דולרים למשתמש לחודש, וכן היא מציעה החזרים במזומן לפי היקף השימוש לחברות שיעברו משירותים מתחרים של אורקל (Oracle) או Salesforce. לדברי ווילסון, מוקדם לחשוף את מספר ההחזרים שהעניקה מיקרוסופט עד כה, אך החברה זכתה, לטענתו, לשבחים מלקוחות שעברו כבר משירותים של חברות מתחרות.

ווילסון הוסיף, כי לקוחות שמשתמשים עדיין בגרסת הבטה יידרשו לעבור לגרסה המוגמרת כדי ליהנות מתמיכה מלאה. "אנחנו מעבירים כעת את הלקוחות הקיימים מגרסת הבטה לגרסת הניסוי המוגמרת, ומקווים להעביר אותם בהמשך גם למערכת המלאה, שמיועדת למנויים בתשלום", הסביר.

על פי ווילסון, היתרון הגדול של תוכנת Dynamics CRM 2011 Online טמון ביכולת להרחיב או לצמצם את ההיקף, בהתאם לשימוש בפועל. "אפשר תמיד להגיע לרמת המחיר המתאימה, ועסקים קטנים יכולים ליהנות מהטכנולוגיה החדשה עוד לפני הארגונים הגדולים", אמר. "אנחנו יכולים להציע את התוכנה במתכונת של שירות לפי דרישה במחירים סבירים מאוד, שמתאימים גם לחברות קטנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים