תוכן שיווקי

אקסס ליירס הישראלית הטמיעה בהצלחה את מוצר הדגל שלה בחברת Yell באנגליה

18/01/2011 14:18

חברת אקסס ליירס (accesslayers) הישראלית, יצרנית פתרון ניהול הרשת ובקרת הגישה portnox, הטמיעה בהצלחה את מוצר הדגל שלה בחברת Yell באנגליה.

הפתרון יועד לכלל האתרים של Yell (קיצור של Yellow Pages) ברחבי בריטניה במטרה לאבטח חמשת אלפי מבואות הפזורות במספר אתרים גיאוגרפיים שונים. הפתרון מנוהל מרכזית מיחידה בודדת בלונדון ללא כל צורך בפריסה של רכיבי משנה באתרים המרוחקים.
היקפו של הפרויקט נאמד במאה אלף ליש"ט.

Yellחברת accesslayers הנה חברת ישראלית הפעילה בשוק המקומי זה כשלוש שנים, בישראל בלבד לחברה כ-100 לקוחות המיישמים ניהול בקרת גישה כולל באמצעות portnox. אקסס ליירס פועלת בשוק האירופי זה מעל לשנה בדגש על אנגליה וספרד. כלל הפעילות מעבר לים מבוצעת על ידי שותפים מורשים שעברו הסמכה מלאה ע"י החברה זה מכבר. הפתרון המתואר מומש בהצלחה באמצעות שותף מקומי של אקסס ליירס בשם Preventia אשר לו ניסיון רב במימוש מערכות אבטחה לרבות portnox באנגליה ובווילס.

portnox מבית access layers הנה מערכת ניהול ואבטחה אקטיבית עבור רשתות תקשורת ארגוניות. המערכת מבוססת על מספר טכנולוגיות (מוגנות פטנט) משולבות יחד, המאפשרות זיהוי, אימות ובקרה של כלל התחנות, הטלפונים וכלל רכיבי ה-IP בארגון, ובדיקה כי אלו אכן שייכים ומאושרים בגישה על פי המדיניות הארגונית.

מערכת portnox מבוססת תוכנה ומודל הפעולה המוצע על-ידה מאפשר ניהול ובקרה של מעבר ל 20 אלף מבואות באמצעות שרת יחיד! מלבד מודל בקרת הגישה "הקלאסית" (NAC) המיועד לרשתות Ethernet למערכת מודלים נוספים המאפשרים לארגונים, לרבות גדולים ומבוזרים, לנהל באופן דינמי את הרשת ולממש הלכה למעשה בקרת גישה כוללת מרמת נתיב הגישה ועד לשכבות המשתמש והאפליקציה.

את היישום של portnox ברשת Yell ביצעה חברת Preventia האנגלית. חברת Preventia מתמחה ביישום פתרונות אבטחת מידע בשוק האנגלי.

ניק פיסטר, מנכ”ל Preventia: לאחר בדיקה וניסיונות רבים לממש פתרונות NAC שונים ומגוונים פגשנו בפתרון של חברת accesslayers. מערכת portnox הנה ייחודית בגמישותה כך שלמעשה היא מתאפשרת בהטמעה בכל רשת תקשורת ללא צורך בהשבחות, שדרוגים ובאופן שקוף לגמרי. לאחר בחינה של המערכת בתחילת שנת 2010 בקרב מספר לקוחות הבנו כי זהו אכן פתרון בקרת הגישה הנכון למימוש בזמן קצר יחסית ברשתות ארגונים גדולים, זאת ללא כל הפרעה לפעילות מערכות משתמשים. המימוש ברשת Yell ארך כשבוע בלבד וכעת מספק ללקוח מערך ניהול ואבטחה מתקדם של תשתית הרשת. כל הרכיבים כולם מזוהים בזמן אמת ונבדקים לרמת תאימות נדרשת ע"פ צרכי הארגון (טלאים ועדכוני אנטי וירוס).

בן כפולר – סמנכ"ל מכירות אקסס ליירס: התגובות להם זכינו בשנת 2010 מלקוחות בשוק האנגלי לרבות Yell הביאו אותנו לידי החלטה כי נכון יהיה להעצים פעילות במקום ולפתוח סניף מקומי. ברבעון הראשון של שנת 2011 נפתח סניף של אקסס ליירס באי הבריטי אשר יענה על צרכי השוק המקומי וכמו גם לקוחות נוספים במדינות מערב אירופה.

אירועים קרובים