תוכן שיווקי

BMC ישראל ומטריקס חשפו את Control-M 7 בפני 150 ארגונים

גור שטייף, סגן נשיא BMC העולמית:BMC מובילה את תחום ניהול הענן ובמיוחד בשוק ה-TELCO ● ברבעון האחרון נרשם שיא במספר הלקוחות החדשים של Control-M בעולם

18/01/2011 16:10

החברות BMC ומטריקס חשפו את גרסה 7 החדשה של מערכת Control M בכנס מיוחד שנערך השבוע. בכנס נכחו נציגים של 150 ארגונים מהגדולים במשק וביניהם: חברות סלולר וטלקום, בנקים, חברות ביטוח, אנרגיה ותשתיות, משרדי ממשלה ועוד.

גור שטייף, סגן נשיא BMC העולמית, תאר בפני המשתתפים את הצלחתה של BMC בשנים האחרונות: "נגמרה שנה אזרחית ומתחילה חדשה ולמרות שמוקדם לסכם וגם עוד לא פרסמנו תוצאות, אפשר בהחלט לומר ש-BMC עברה את תקופת המשבר בהצלחה. בין היתר בגלל הדגש על מתן אפשרות ללקוחות להוציא יותר מההשקעה שלהם בתשתית המחשוב. אם מסתכלים על BMC בחמש שנים האחרונות, אפשר לראות את האסטרטגיה של החברה עובדת.  שילוב של פיתוח אורגני, רכישות מוצלחות כמו BLADELOGIC (ניהול וירטואליזציה), ו-TIDEWAY (אכלוס ה-CMDB, DISCOVERY) וחיבור של המיינפריים לסביבות המבוזרות, עזרו ל-BMC להיות מהחברות המוערכות על ידי לקוחות, אנליסטים ומשקיעים.

אסטרטגיית ה-BSM חיברה במשך שנים את ה-IT לביזנס. כיום אנו נחשבים גם למובילים בתחום ניהול הענן ול-Control-M 7 החדשה יש יכולות גדולות בתחום זה. גרסה חדשה זו מסייעת לרתום את סביבות הענן ליעדי ה-IT והיא מספקת את הגמישות הנדרשת לתמוך באופן יעיל בעומסים משתנים. ארכיטקטורת המוצר, המתאפיינת בניידות גבוהה, תואמת לסביבות פיסיות ווירטואליות כאחת – הן באתר הלקוח והן באתרים מרוחקים. היא  מאפשרת הקצאה מהירה של משאבי ענן לעיבוד עומסים ומספקת בכך את הגמישות הנדרשת לרמות שונות של שירותים עסקיים ועדיפויות משתנות.

אחד השווקים שאותו אנו כובשים הוא שוק ה-TELCO. חברות טלפוניה מזהות בענן כוון אסטרטגי ומאמינות שעסקים קטנים לא יחזיקו תשתית מחשוב, אלא יצרכו מחשוב מהענן ועל כן הן רוצות לשלוט בו. 30 חברות ה-TELCO הגדולות בעולם מסתכלות על זה ואנו עובדים עם רובן על כוון זה. גם בשוק הישראלי אנחנו ממשיכים להצליח ובשלושת החדשים האחרונים הוספנו מספר לקוחות אסטרטגיים חדשים ל-Control-M וביניהם: חברת TELCO, בנק וחברת ביטוח שלא היו לקוחות על לפני מספר חדשים. חבילת Control-M רושמת הצלחה בכל רחבי העולם עם שיא של לקוחות חדשים ברבעון האחרון – גם בכלכלות בעייתיות כמו יוון.

שטייף ציין כי רבים מהחידושים ששולבו במוצרי BMC לרבות במוצרי הענן נובעים ממשוב של הלקוחות בישראל למרכז המו"פ המקומי. שיתוף פעלה זה יניב חידושים נוספים שייחשפו בקרוב.

הטמעת Control-M ב-RSA – חטיבת האבטחה של EMC

אורית ירון, מנהלת קבוצת ארכיטקטורה בקבוצת התפעול של RSA, הציגה את השיקולים שהניעו את החברה לבחור ב-Control M וכיצד המערכת שיפרה את ביצועי הארגון. RSA, חטיבת האבטחה של EMC, מתמחה באבטחת מידע ובהגנה על נתונים לכל אורך מחזור החיים שלהם ומעניקה ללקוחותיה אמצעים יעילים להגנה על נכסי המידע הקריטיים ועל הזהויות המקוונות שלהם.

פתרון Control-M  נבחר לאחר תהליך הערכה של 4 מוצרים שונים. מאז הטמעת Control-M אנו רואים שיפור של כ-25% בניצול כ"א (בזכות אוטומציה של תהליכים וכן קבלת דוחות מתוך הכלי, בעיקר למטרות (auditing, ניצול טוב יותר של כוח המחשוב סביב היממה, יכולת למתן SLA גבוה יותר בזכות ירידה בטעויות אנוש, זיהוי מהיר יותר של אירועים במערכת, וכן בזכות היכולת לצפות באופן פרואקטיבי השפעה של ארועים מתוזמנים (planned maintenance) על התהליכים השונים.

אירועים קרובים