קבוצת eWave רכשה את חברת LX Mobile תמורת חמישה מיליון שקלים

מדובר בחברה החמישית ש-eWave רוכשת תוך פחות משנתיים ● החברה הנרכשת מתמחה פתרונות IT לתקשורת ניידת ● עם השלמת הרכישה, LX Mobile תהפוך לחטיבת פתרונות ה-Mobile של הקבוצה

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

קבוצת התוכנה והאינטגרציה eWave הודיעה על רכישת חברת LX Mobile, המתמחה במתן פתרונות IT לתקשורת ניידת. מדובר בחברה החמישית שהקבוצה רוכשת תוך פחות משנתיים. עם השלמת הרכישה, LX Mobile תהפוך לחטיבת פתרונות ה-Mobile של הקבוצה, באמצעות כ-50 עובדים, בשילוב חברת קודקוד מקבוצת eWave. היקף העסקה מוערך בחמישה מיליון שקלים.

LX Mobile מספקת פתרונות חומרה ותוכנה לתקשורת ניידת (Mobile Data) מבוססת ברקוד, מסופונים ניידים, RFID וזיהוי קולי. החברה היא נציגה מורשית של ספקי חומרה דוגמת CAB ,Psion, מוטורולה (Motorola) וזברה, והיא מספקת ללקוחותיה שירותי תוכנה, אינטגרציה, ייעוץ, הטמעה, תמיכה ותחזוקה באמצעות מעבדת שירות. על הלקוחות של החברה נמנים תנובה, דואר ישראל, דן, אל על, מגן דוד אדום, משרד הביטחון וחברת החשמל, שעבורה היא מתחזקת את כלל מערך מוני החשמל בארץ.

רפי גבאי, מנכ"ל eWave, אמר, כי הקבוצה זיהתה את תחום ה-Mobile Data ככזה הנמצא בצמיחה משמעותית, ולכן רכשה לפני ארבעה חודשים את חברת קודקוד טכנולוגיות, שמתמחה בתחומים משלימים. "שילבנו את הפתרונות, הידע וההון האנושי של קודקוד ו-LX, על בסיס יכולות התוכנה והאינטגרציה של הקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים