כשפיצה ו-iPhone מתחברים

כ-150 מפתחי אפליקציות, יזמים ומשקיעים נפגשו במסלול האקדמי המכללה למינהל באירוע PizzApp – מפגש ראשון מסדרת מפגשים לאנשי מקצוע מתחום האפליקציות לסמארטפון וטאבלטים. האירוע התקיים ביוזמת חממת האפליקציות של החוג למדעי המחשב, במסלול האקדמי המכללה למינהל. מטרת המפגש היתה לבדוק לראשונה ולעומק את הדילמות של "היום שאחרי פיתוח האפליקציה".

את הכנס יזם והנחה שי וולקומיר – יזם טכנולוגי, מרצה ומנהל החממה לפיתוח אפליקציות בחוג למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל. בכנס הוצגו שלוש זוויות שונות – של היזם טל יניב, של משווק האפליקציות אורן טודורס, ושל הטכנולוג אוהד אדר-פרסמן, המספק שירותים למפתחי אפליקציות. שלושת המרצים, כולם אנשי מקצוע מנוסים ומובילים בתחומם, חלקו עם הקהל תובנות ועצות שימושיות מתוך ניסיונם האישי העשיר בתעשיית האפליקציות העולמית.

כמקובל בתעשייה, בסיום המפגש הוקדש זמן איכות לנטוורקינג בין המשתתפים. יזמים עם רעיונות מקוריים החליפו כרטיסי ביקור עם מפתחי אפליקציות. מפתחי אפליקציות החליפו פרטים עם משקיעים, ומשקיעים החליפו פרטים עם יזמים – חלקם עדיין סטודנטים שלומדים בחממת האפליקציות של החוג למדעי המחשב, במסלול האקדמי המכללה למינהל.

שי וולקומיר - יזם טכנולוגי, מרצה ומנהל החממה לפיתוח אפליקציות בחוג למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל

גם פיצה וגם iPhone

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים