במיקרוסופט מאושרים למראה הבחורה הנופלת?

הענקית מרדמונד לא יכלה לתסרט את זה טוב יותר: סרטון משעשע חדש שעלה ליו-טיוב בימים האחרונים, מזכיר שורה של פרסומות שהפיקה מיקרוסופט להשקת חלונות פון 7 ● החיים מחקים את האמנות?

במיקרוסופט (Microsoft) בוודאי מגחכים באושר למראה סרטון שעלה באחרונה לרשת, שמוכיח את האמת הנחרצת שמאחורי הפרסומות שלה לחלונות פון 7 (Windows Phone 7).

בסרטון, שנחת ביו-טיוב (YouTube) לפני כמה ימים והפך לפופולרי מאוד (יותר מ-1.6 מיליון צפיות נכון לכתיבת שורות אלה), נראית אישה שהולכת בקניון ומתעסקת בטלפון הסלולרי שלה, ואז – בום: היא נופלת לתוך המזרקה שבקניון. אך זהו לא החלק המדהים היחיד בסרטון. מיד לאחר הנפילה נראית האישה כשהיא יוצאת מן הבריכה ומביטה לאחור בתמיהה – כאילו היא לא מבינה "מאיפה זה נפל עליה" – ופשוט ממשיכה ללכת בנחת, כאילו לא קרה דבר.

כזכור, לפני כמה חודשים, עם השקת חלונות פון 7, יצאה מיקרוסופט בקמפיין למערכת ההפעלה שלה, שהמוטו שלו, בתרגום חופשי, הוא: "הגיע הזמן לטלפון שיציל אותנו מהטלפון… מכשירי חלונות פון החדשים נועדו להביא אותנו, להוציא אותנו ולהחזיר אותנו לחיים… חיו כאן ועכשיו". משהו כמו, הגיע הזמן שנפסיק להסתובב כל היום עם האף בתוך מכשיר הסלולר ונתחיל לחיות את החיים האמיתיים…

בסרטונים מתוארים מצבים שבהם מתהלכים אנשים דבוקים למכשירי הסלולר שלהם, ובגלל שהם לא רואים מה קורה סביבם, קורים להם דברים מצחיקים: הטלפון נופל לאסלה, הם מתנגשים בדברים, נופלים וכו'.

לדוגמה:

נראה שמדובר בעוד מקרה שבו החיים מחקים את האמנות (פחות או יותר)…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים