יבמ ו-ARM יפתחו מעבדים בטכנולוגיות של 14 ננו-מטר

במסגרת ההסכם, ישתפו שתי החברות פעולה בפיתוח פלטפורמת תכנון המשלבת בין תהליכי הייצור, מאפייני השבב, צוותי הפיתוח והניהול של הקניין הרוחני שעליו נשענת ARM ומתכנני השבב עצמו ● כמו כן, ההסכם כולל פיתוח של תהליכי יצור למוליכים למחצה, הנחת יסודות של רכיבי תכנון ובנייה של שבבים, וכן אופטמיזציה של ליבות מעבדים הדרושה על מנת לבנות פתרונות מובילים של מערכת על גבי שבב בודד

יבמ (IBM) ויצרנית המעבדים ARM הודיעו, כי הן עתידות לפתח מעבדים של ARM, שיותאמו לייצור בתהליכים של יבמ, בטכנולוגיות של 14 ננו-מטר.

במסגרת ההסכם, ישתפו שתי החברות פעולה בפיתוח פלטפורמת תכנון המשלבת בין תהליכי הייצור, מאפייני השבב, צוותי הפיתוח והניהול של הקניין הרוחני שעליו נשענת ARM ומתכנני השבב עצמו. לפי החברות, הדבר יוביל לצמצום הסיכונים והמחסומים המעכבים מעבר לגיאומטריות קטנות יותר ויבטיח אופטימיזציה של צפיפות השבב, הביצועים, צריכת החשמל ותפוקת קווי הייצור (yield).

כמו כן, ההסכם כולל פיתוח של תהליכי יצור למוליכים למחצה, הנחת יסודות של רכיבי תכנון ובנייה של שבבים, וכן אופטמיזציה של ליבות מעבדים הדרושה על מנת לבנות פתרונות מובילים של מערכת על גבי שבב בודד (SoC).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים