הנהלת EMC הודתה, כי "תמיד ידעו שאנו הכי טובים, אך זיהו אותנו גם כהכי יקרים, מסורבלים ולא מוכרים מחוץ לתחום המערכות הגדולות". "לא עוד", הם הוסיפו, קראו למתחרים בשמם, מה שפחות מקובל, הציגו את נחיתותם (של המתחרים, כמובן) וצירפו שלל גימיקים שיווקיים יוצאי דופן, נאחזו באלברט איינשטיין, בשבירת שיאי גינס, בזמרות פופ והכל בהכרזה אחת. בניו-יורק היה קר מאוד והשמיים קודרים, בלונדון השמיים האירו פניהם והיה חם מהרגיל לעונה ובסינגפור, כמו בסינגפור, גם חם וגם גשום. העתיד יעיד לאן הולכותEMC ומתחרותיה
41 מוצרים ביום אחד. ההכרזה הגדולה ביותר בתולדותיה של EMC, הטוענת גם להכרזה הגדולה ביותר בהיסטוריית האחסון בכלל, נערכה בשבוע שעבר ב-3 יבשות: אמריקה (ניו-יורק), אירופה (לונדון) ואסיה (סינגפור). ג'ו טוצ'י, המנכ"ל, ופט גלסינגר, סגנו למעשה, נדדו נגד כיוון השמש מעיר לעיר והציגו את ההכרזה הטכנולוגית הגדולה שלהם, שלוותה במתקפה שיווקית קטנה לא פחות על כל המתחרים.
המשך יבוא
תגובות
(0)