סוני תשלב את הדפדפן של אופרה במוצריה

ההסכם בין החברות עוסק בשילוב של הדפדפן בקו טלוויזיות ה-Bravia של סוני וכן במספר נגני בלו-ריי ● כריסטן קרוג, מנהל הפיתוח הראשי באופרה: "הרשת הולכת ומתפתחת ואנחנו מחויבים להפוך אותה לנגישה יותר על פני מספר גדול של התקנים"

דפדפן אופרה

סוני (Sony), מיצרניות הטלוויזיה הגדולות בעולם, חתמה בסוף השבוע שעבר על הסכם עם אופרה (Opera) לפיו ישולב הדפדפן בעל הקוד הפתוח במוצרים עתידיים של ענקית האלקטרוניקה. ההסכם, נכון לעכשיו, עוסק בשילוב של הדפדפן בקו טלוויזיות ה-Bravia של סוני וכן במספר נגני בלו-ריי (Blu-ray), בעיקר כאלו שמתחברים בכוחות עצמם לאינטרנט או לרשת המקומית ומספקים יכולות גלישה מלאות או חלקיות.

הדפדפנים שיוצגו באמצעות המכשירים הללו יהיו מבוססים על ערכת התכנות של אופרה, שמיועדת במיוחד להתקנים כגון אלה. ערכה זו גם מאפשרת לחברה ליצור ממשק משתמש משל עצמה ליכולות דפדוף והורדה ישירה של קבצים מן האינטרנט אל נגן הבלו-ריי, או אל הכוננים הקשיחים בהם יצוידו הטלוויזיות העתידיות.

אופרה אמנם נחשבת לאחת מחמש החברות המובילות בתחום הדפדפנים, אך היא אינה מצליחה לפרוץ את קו ה-2.5% מנתח השוק. עם זאת, דווקא בתחום הטלפונים החכמים היא זוכה להצלחה מסוימת עם Opera Mobile.

"הרשת הולכת ומתפתחת ואנחנו מחויבים להפוך אותה לנגישה יותר על פני מספר גדול של התקנים", אמר כריסטן קרוג, מנהל הפיתוח הראשי באופרה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שושו השועל

    עכשיו רק נשאר שהם יחליפו את הדפדפן המסובך והאיטי ב-PS3

  2. פינגווין אנונימי

    אופרה לא היה דפדפן בקוד פתוח, בטח שהוא לא כזה עכשיו וכנראה גם בעתיד ימשיך להיות במתכונת סגורה. כך יוצא שהדיווח שלכם לוקה בחסר ומכיל מידע שגוי.

אירועים קרובים