טלדור תרמה 30 מחשבים לבית הספר החשמונאים ביפו

החברה החליפה מחשבים ישנים במעבדה, שמרביתם היו תקולים ולא אפשרו למידה תקינה ● כמו כן, אבזרה החברה את מעבדת המחשבים בבית הספר ועובדיה אספו ספרים ומשחקים לטובת תלמידי בית הספר

טלדור ביצעה באחרונה פרויקט לשדרוג מעבדת המחשבים בבית הספר היסודי החשמונאים ביפו, שבמסגרתו הוחלפו המחשבים הישנים, שמרביתם היו תקולים ולא אפשרו למידה תקינה, ב-30 מחשבים חדשים עם מסכים דקים. כמו כן, אבזרה החברה את מעבדת המחשבים בבית הספר ומתנדבים מטעמה מלווים את שיעורי המחשב ומסייעים לצוות המורים. בנוסף, אספו עובדי טלדור, לבקשת מנהלת בית הספר, ספרים ומשחקים להעשרת הספרייה והכיתות.

אימוצו של בית הספר החשמונאים הינו חלק ממערך של תרומה לקהילה אשר מפעילה טלדור. מהחברה נמסר, כי עובדיה נוטלים חלק על בסיס קבוע במגוון מיזמים חברתיים, כגון: העברת קורסי מחשב לאוכלוסיות שונות, בהן נשים השוהות במקלטים לנשים מוכות וכבדי שמיעה; תרומה וסיוע לעמותות התומכות בנזקקים; וכן קורסי סיוע לעולים חדשים המבקשים להשתלב במקומות עבודה, הכוללים כתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה ועוד. עובדי החברה אף ניסחו את "אמנת המילואים", שנועדה לעודד עובדים לשאת בנטל זה.

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, אמר, כי "בשנה האחרונה, במסגרת פגישה עם שר החינוך, גדעון סער, הבענו את רצוננו להעמיד לרשות מערכת החינוך את משאבינו האנושיים והטכנולוגיים. זאת, מתוך מטרה לסייע בקידום אוכלוסיות מתקשות דרך חינוך טכנולוגי. אני מאמין כי פעילותה של טלדור בבית הספר החשמונאים תסלול את הדרך לפעילויות רבות נוספות של הקהילה העסקית לטובת קידום החינוך והחברה במדינת ישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים