סגן נשיא במיקרוסופט יצר בושם בריח של כסף

פטריק מק'ארתי, סגן נשיא למכירות בענקית התוכנה, לקח פסק זמן קטן מהג'וב שלו כדי ליצור את הבושם His Money לגברים, ו-Her Money - מי בושם לנשים - קו של בשמים שנועד להעניק למי שנושא אותו ריח של מיליון דולרים ● הבושם לא רק מריח כמו שטרות חדשים, הוא גם ארוז על מצע של כסף גרוס

מי אמר שלכסף אין ריח? דווקא יש לו, במיוחד כשמוציאים מהכספומט שטרות חדשים. את זה הבין גם פטריק מק'ארתי, סגן נשיא למכירות במיקרוסופט (Microsoft), שבא לו להיות "עשיר מסריח" – והבין שקו של בשמים בריח של כסף הוא בדיוק הדבר הנכון לשילוב של דולרים עם ניחוחות.

סגן הנשיא ממיקרוסופט לקח פסק זמן קטן מהג'וב שלו כדי ליצור את הבושם His Money לגברים, ו-Her Money – מי בושם לנשים – קו של בשמים שנועד להעניק למי שנושא אותו ריח של מיליון דולרים, והוא מאמין שהריח הזה יעשיר את חשבון הבנק שלו, וגם את זה של מי שנושאים אותו. "אני באמת מרגיש שאנשים שישתמשו בו ירגישו בטוחים יותר", הוא אמר בראיון ל-AOL ניוז.

הרעיון הבזיק במוחו, הוא מספר, כשקרא מאמר על מחקר שנערך ביפן, שהראה על עלייה משמעותית בפריון של עובדים כאשר הוזרם ריח של כסף מבעד לפתחי האוורור של אולמות העבודה. כשניגש לכספומט להוציא כסף, הוא גם נוכח עד כמה הוא נהנה להריח את שטרות הכסף החדשים, המרשרשים, ואז הריח באמת, תרתי משמע, את הפוטנציאל.

הרעיון יצא אל הפועל בעזרת לארי מוריסון, הידוע בכינוי "האף" בתעשיית הבשמים, בשל יכולתו ליצור ריחות חדשים. לפי ההודעות שפורסמו, הבושם לגבר הוא שילוב של "ריחות של כסף חדש עם רוחות אוקיאנוס רעננות, עם רמזים של הדר (ציטרוס) מלווים ברוזמרין, עשב ועץ". גירסת הנשים, לעומת זאת, היא שילוב של "ניחוח נקי ורענן של שטרות חדשים, עם אשכולית אדומה עסיסית ומנדרינה, בתוספת פרזיה, פסיפלורה, פרח חתונה הוואיי ורמז דק של מלון". דרך אגב, הבושם ארוז גם על מצע של כסף גרוס. המחיר: 35 דולרים.

"היו לנו תגובות די טובות מלקוחות", הוא מספר. "הייתי רוצה לחשוב, שאנשים ישתמשו בבושם כחלק מהשיקום הכלכלי". ודרך אגב, לא צריך לדאוג לו, כי בראיון איתו הוא מספר שלא ויתר על הג'וב העיקרי שלו, כי "אני לא חושב שנמכור כל כך הרבה 'כסף'".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים