מיקרוסופט, HP ומטריקס מתמודדות במכרז ענן של בזק בינלאומי בהיקף מאות אלפי ש'

החברה שתזכה במכרז תספק לבזק בינלאומי שירותי ענן ללא כל התקשרות מראש בין הלקוח לחברה, אלא על פי שימוש בלבד ● החברה פנתה לכל אחת מהחברות המתמודדות וביקשה להציע פתרונות משולבי חומרה ותוכנה ● המערכות תאפשרנה ללקוח להתחבר לסביבת שרתים ויישומים מתאימים בתוך שניות, לבצע שם פעילות בהתאם לצרכיו ולשלם רק עבור השימוש

גם בזק עולה למחשוב ענן

HP, מיקרוסופט (Microsoft) ו-BMC – באמצעות נציגתה בישראל, מטריקס (Matrix) – מתמודדות בימים אלה במכרז שעורכת בזק בינלאומי להרחבת השירותים שלה בתחום מיחשוב הענן. לאנשים ומחשבים נודע, כי מדובר במכרז על מערכות תוכנה ייעודיות שיאפשרו לבזק בינלאומי להציע שירותי ענן ללא כל התקשרות מראש בין הלקוח לחברה, אלא על פי שימוש בלבד. היקף המכרז מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים.

בזק בינלאומי פנתה לכל אחת מהחברות המתמודדות וביקשה להציע פתרונות משולבי חומרה ותוכנה, עם יכולת ייחודית שתאפשר לחברה לתת שירותים אלה על בסיס הזדהות באמצעות תעודת זהות וכרטיס אשראי בלבד, מבלי לראות את הלקוח פיזית. ל-BMC, לדוגמה, יש סט של כלים לתכנון וטיפול בענן לאורך כל התהליך.

המערכות שבזק בינלאומי תקבל מהספק שייבחר תאפשרנה ללקוח להתחבר לסביבת שרתים ויישומים מתאימים בתוך שניות, לבצע שם פעילות בהתאם לצרכיו ולשלם רק עבור השימוש. ההבדל העיקרי בין השירותים שכבר ניתנים כיום לאלה שבזק בינלאומי מבקשת לתת הוא בעובדה שהלקוח לא חייב לבצע שום התקשרות עם הספק.

צורת השירות החדשה מתאימה למגוון פלחי שוק בישראל ובעולם – גופי פיתוח, חברות סטארט-אפ ובעלי עסקים קטנים ובינוניים שאין להם תקציבים להשקיע במערכות מיחשוב יקרות אבל זקוקים ליישומים מסוימים.

היערכות למתן שירות כזה דורשת תכנון לוגיסיטי ופיזי בחוות השרתים של בזק בינלאומי, ובעיקר קבלת פתרון טכנולוגי שלם, המבוססת בעיקרו על שליטה ובקרה, שמסוגל לנהל את כל התהליך, לנהל את ההתקשרות מול הלקוח ולספק לו את השירותים.

בבזק בינלאומי סירבו להתייחס לידיעה. לא נמסרה תגובה מ-BMC , מיקרוסופט או HP.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. sten

    Microsoft doesn't really do hardware, and HP have the HW but their SW solution is a joke. BMC do have a solution, and matrix might be up to the challenge, but it is strange these are the only companies Bezeqint chose to contact. I can think of a few others that are a much more natural fit - IBM is very clearly in the lead there having both HW and cloud SW products, yet bezeqint didn't even try to contact them. I smell a rat. That, on top of HPs fishy win of the biometrics ID project makes one think HP has some shady dealings with the higher echelons of corporate Israel

  2. KOBI

    יש כבר חברה ישראלית שמספקת היום את השירותים האלה http://shop.ccccloud.com/

אירועים קרובים