נט-אפ תטמיע מערכות אחסון שלה בפלאפון בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט, תוטמע מערכת High-End FAS6280, אשר משלבת פתרון NAS עם פתרון SAN ● עוד תוטמע מערכת ארכוב, פתרונות SnapManager ומערכת SnapVault לקיצור גיבויים והורדת התלות בגיבויי קלטות ● הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים במחצית הראשונה של השנה

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

נט-אפ (NetApp) ישראל תטמיע מערכות אחסון שלה בפלאפון. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים במחצית הראשונה של השנה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים בודדים.

מטרת הפרויקט היא להגדיל את נפח האחסון במערך המיחשוב בחברה, לקצר את זמני הגיבוי ולתת לפלאפון יכולת להיערך לרגולציות. מערכות האחסון תאפשרנה לפלאפון לבצע מיכון של תהליכי ניהול האחסון, כמו גם לנצל באופן יעיל יותר את נפחי האחסון ובכך להקל על העומס בתשתיות.

במסגרת הפרויקט, תוטמע מערכת High-End FAS6280, אשר משלבת פתרון NAS עם פתרון SAN. עוד תוטמע מערכת ארכוב, וכן פתרונות SnapManager עבור הנתונים המצויים בבסיסי הנתונים, מערכת ניהול הדואר האלקטרוני ונתונים שבפורטל החברה וביישומים הארגוניים שלה. כן תוטמע מערכת SnapVault לקיצור גיבויים והורדת התלות בגיבויי קלטות.

לדברי אהרון הוברמן, מנהל התשתיות בחטיבת מערכות המידע בפלאפון, "אנו חברת תקשורת המשרתת כ-2.8 מיליון לקוחות, וככזו, כמות הנתונים העוברת במערכות ה-IT הינה עצומה, וזקוקה לשדרוג מתמיד של מערכות האחסון. בחנו כמה חלופות וזו של נט-אפ הייתה הטובה והמתאימה ביותר לצרכינו. מערך האחסון החדש יאפשר לנו ולהגיב לצמיחה המהירה ולקצב העסקי המואץ".

מנט-אפ נמסר כי מערך האחסון שיוטמע יביא לניצול גבוה יותר של נפחי האחסון, תוך שילוב כלים למניעת שכפול ו"הקצאה רזה". רפי שקולניק, מנכ"ל נט-אפ ישראל, מסר כי "הפתרונות צפויים לצמצם את עלויות האחסון וליצור מערכת אירכוב מקוונת, שתקל על העומס בתשתיות. נספק עבור פלאפון את הגמישות והיעילות הנחוצה למערך ה-IT של החברה".

הוא הוסיף, כי "הפתרונות מאפשרים ללקוחות לבנות מערך אחסון וגיבוי גדול, תוך הפחתת המורכבות והעלויות ובעקבות כך להשיג יותר תוצאה בפחות השקעה. השוק נע לקראת תשתית IT משותפת, גמישה ויעילה יותר, שמתאימה לווירטואליזציה ומיחשוב ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים