HP השיקה פתרונות ענן חדשים לארגונים גדולים

הפתרונות החדשים, HP Hybrid Delivery Cloud, נועדו לסייע לארגונים לשלב תפישת מיחשוב ענן, כצעד לקיצור זמני התגובה לשינויים והפיכתם לארגוני Instant-On ● ענקית המיחשוב הגדירה את הפתרונות החדשים כישימים לארבעת השלבים השונים במחזור חיי שירותי ה-IT בארגונים: צריכת המשאבים, יצירתם, ניהול ואבטחה וטרנספורמציה

25/01/2011 14:52

HP העולמית הכריזה על הרחבת היצע פתרונות מיחשוב הענן שלה לארגונים גדולים. ענקית המיחשוב הצהירה שתאפשר לארגונים ליישם עננים היברדיים ביתר קלות ותבטיח את רמת האבטחה והיציבות הנדרשת.

כך, HP מתייצבת בחזית החברות הגלובליות המציעות פתרונות לארגונים השוקלים לעבור לעידן הענן, בגלל היתרונות המוכחים. באותה מידה מתעמתת HP גם עם מחתרותיה הקלסיות, כמו יבמ (IBM), נט-אפ (NetApp) ושותפותיה כמו סיסקו (Cisco) ו-VMware ואפילו EMC, המציעות כבר יותר משנה שירותי ענן מתקדמים לארגונים.

הפתרונות החדשים, HP Hybrid Delivery Cloud, נועדו לסייע לארגונים לשלב תפישת מיחשוב ענן, כצעד לקיצור זמני התגובה לשינויים והפיכתם לארגוני Instant-On. על פי HP, משפחת הפתרונות החדשה מאפשרת אספקת שירותים גמישה יותר, תוך יצירה, ניהול וצריכה של שירותים בכל שילוב בין תשתיות מסורתיות, מיקור-חוץ ושירותי ענן. בכך יכולים ארגונים עסקיים וציבוריים להפיק ערך מיידי משילוב של מיחשוב ענן במערך ה-IT, תוך חיסכון בהוצאות, האצת זמני הפריסה ובחירה רחבה ומאובטחת יותר באופן האספקה המתאים ביותר עבור כל צורך.

HP הגדירה את הפתרונות החדשים כישימים לארבעת השלבים השונים במחזור חיי שירותי ה-IT בארגונים: צריכת המשאבים (Compute), יצירתם (Build), ניהול ואבטחה (Manage and Secure) ושלב הטרנספורמציה. בכל שלב HP הכריזה שהיא מציעה את סל השירותים הנרחב ביותר מכל מתחרותיה.

המודל הכולל של HP לשירותי ענן היברידי לארגונים

בשלב הצריכה HP מציעה גישה לשירותי ענן חיצוניים, שמאגדים שרתים, אחסון, תקשורת ואבטחה, מאיצים את משך ההגעה לשווקים ומעודדים חדשנות בארגון. הפתרון בפורטפוליו מכונה HP Enterprise Cloud Services-Compute. אגב, הלקוח הארגוני של HP יכול לשלב בשלב הצריכה גם שירותי מיחשוב ענן של ספקים אחרים, כמו EC2 הנפוץ של אמזון (Amazon) וגם את אלה של גוגל (Google). מן הסתם בישראל יוכלו הארגונים לבחור גם שירותי ענן של טריפל-סי ואחרים.

במסגרת שירות הענן החיצוני, HP Enterprise Cloud Services-Compute, תציע HP שירותי מיחשוב משני מרכזי הנתונים עולמיים שלה – האחד בטולסה שבאוקלהומה, והשני בווינארד שבבריטניה. הלקוחות חופשיים לבחור את פלטפורמת הענן הספציפי שלהם, יהיה זה Windows Azure של מיקרוסופט (Microsoft) או לינוקס (Linux), שרתים פיזיים או מכונות וירטואליות.

בשלב היצירה, HP מציעה סביבת ענן מוגנת לאספקת שירותים על פי דרישה, הכוללת הקצאה בשירות עצמי של משאבים ממגוון מקורות – שרתי הארגון, ענן פרטי וענן ציבורי – בארכיטקטורת התשתית האחודה (Converged Infrastructure) הייחודית שלה. הפתרון הוא בפורטפוליו HP CloudSystem.

בשלב הניהול והאבטחה, השלב הקריטי ביותר למנמ"רים החייבים באבטחה גם מטעמים רגולטורים, HP מציעה שליטה מלאה על פי מדיניות מוגדרת בפורטפוליו השירותים המלא, במודל היברידי גמיש, באמצעות מנוע ניהול ייעודי. היצע הפתרונות בשלב זה נמצא בפורטפוליו HP Cloud Service Automation.

השלב האחרון ברביעייה הוא שלב הטרנספורמציה, ובו HP מציעה שירותי מעבר ממודלים תפעוליים מסורתיים, לתשתיות חדשות ומשותפות בהתבסס על אסטרטגיית ענן הוליסטית, כצעד לשיפור היעילות ולניצול טוב ומהיר יותר של הזדמנויות. הפתרונות נמצאים בפורטפוליו HP Cloud Discovery Workshop.

אן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ומנהלת הפעילות הארגונית ב-HP, מסרה בהכרזה בארה"ב, כי "על מנת ליצור ארגון Instant-On, על הארגונים לסגור את הפער בין הדרישות מצד הלקוחות או האזרחים לבין השירותים שביכולתם לספק. עם פתרונות הענן של HP, לקוחות יכולים לגבש את המודלים המתאימים להם ביותר, כך שיוכלו להשיג את התוצאות הרצויות, בזמן הרצוי ובמחיר הרצוי".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לשווייץ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים