תוכן שיווקי

ה-Bussiness שסידרה לי MYBussiness

25/01/2011 15:21

מאת רון שני, מנכ"ל AKOL

במהלך שנותיי בעולם ההיי-טק התמחיתי בשיקום חברות והגדלת פעילות מכירות ורווחיות. כך היה שהצטרפתי כבעלים לחברת ענת קשב, כיום AKOL, המתמחה באינטגרציה של מחשוב חקלאי. מצאתי אותה אחרי כ-30 שנות פעילות רזה אפורה לא מאורגנת והכי חשוב לא שולטת בפרטים. מהר מאוד הבנתי שללא מערכת שליטה ובקרה בחברה התומכת בכ-700 לקוחות בפרויקטים שונים, לא תהיה לי דרך לשלוט בנתונים.

הגדרתי מה התכונות שאני מחפש ממערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM): שתהיה ידידותית, שתעבוד במודל ענן (SAAS), שתתמחה באיסוף שעות וניהול פרויקטים, שתהווה את בסיס הלקוחות של החברה, שתנהל את המכירות ואת השירות כמובן, שניתן להגיע אליה מכל מקום ומכל מחשב, שעלות רישיון השימוש יהיה בגדר הסביר. בקיצור: "משרד מרחף".

בבדיקת המערכות שנמצאות בשוק התאכזבתי מאוד בסבב הראשון שערכתי. המערכות לא הלהיבו אותי וגם לא השירות. מי שהפתיעה אותי בגישתה בסבב השני שערכתי הייתה דווקא חברה ישראלית שהוקמה על ידי שני חבר'ה שראו במערכת שלהם בשורה ודרך חיים. אילן זריהן ושלומי שטיין הקימו את חברת Mybusiness והביאו אליה את הידע והניסיון שצברו במהלך השנים בבתי התוכנה השונים, שם עבדו כשכירים. בחברת Mybusiness הם פיתחו מערכת, כזאת שחלמו עליה עוד שהיו מנהלים שכירים. הם שיקפו לי את כל הבעיות שהתמודדתי איתן בבתי התוכנה שעברתי לאורך הקריירה.

מימין: שלומי שטיין, CTO של Mybusiness; רון שני, מנכ"ל AKOL; אילן זריהן, מנכ"ל Mybusiness

מהר מאוד המפגש הפך לסיפור אהבה. התאהבתי במערכת והתאהבתי בחברה. היום בדיעבד לאחר מספר שנים של שימוש אני יכול לספר כי המערכת הפכה את חברת AKOL תוך פרק זמן קצר לחברה ששולטת בפרטים עד אחרון השעות בכל מה שהיא עושה. כל לקוח מתועד במערכת ולקוחות יכולים לפנות אלינו בצורה וירטואלית בדרכים שונות. "הדשבורד" – מסך הניהול של המערכת – הוא מהיפים והנוחים שהכרתי כמנהל ומספק את כל מה שמנהל צריך לדעת בזמן אמת. בעזרת המערכת הפכנו את החברה מקצה לקצה. נהיינו שירותים יותר ללקוח, מדויקים יותר בתשובות, הקמפיינים שלנו יעילים יותר, היומנים מסונכרנים. המערכת חוסכת לנו זמן ניהול יקר ומאפשרת שליטה בפרטים. והכי חשוב התוצאות השתפרו ללא היכר.

מעבר לכל אני חייב לציין את החברה!!! רמת השרות במדינתנו נקבעת דווקא בזמנים קשים ותמיד יש כאלו. גם בזמנים קשים תמיד קיבלנו תשובות ברורות. לא תמיד אהבתי את התשובות אבל אף פעם לא הרגשתי "שמורחים אותי". בפרספקטיבה של שנים כמי שגדל עם המערכת אני חושב שהבחירה או ההימור שלי על חברת MYBussiness ועל אילן ושלומי הצדיקה את עצמה. "המשרד המרחף" שיצרו סידר לי את הביזנס, השירות שקיבלתי הוא מהטובים שידעתי, השדרוגים והפתרונות היצירתיים מראים שעוד נכונו למערכת גם בשוק הבינלאומי הצלחות רבות. והכי חשוב זאת מערכת משלנו כחול לבן, גאווה…

אירועים קרובים