ג'וניפר נטוורקס: הרווח הנקי זינק ביותר מפי תשעה; ההכנסות עלו ב-26%

הרווח הנקי של החברה עמד ברבעון האחרון של 2010 על 190 מיליון דולרים, וההכנסות הגיעו ל-1.2 מיליארד ● בחישוב שנתי, קפץ הרווח הנקי של ג'וניפר פי 5.4 ל-620 מיליון דולרים, וההכנסות שלה עלו ב-23% ל-4.1 מיליארד ● עם זאת, החברה צופה, כי הכנסותיה ברבעון הראשון של 2011 יהיו קטנות יותר מאלה שנרשמו ברבעון המדווח

רבעון טוב לג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks): מהתוצאות הכספיות שפרסמה החברה אמש (ג') עולה, כי הרווח הנקי שלה על פי GAAP זינק ברבעון האחרון של 2010 פי תשעה ל-190.08 מיליון דולרים לעומת 21.13 מיליון ברבעון האחרון של 2009. הרווח הנקי של החברה לבעלי המניות רשם זינוק של פי 8.3, ועמד על 190.23 מיליון דולרים. בנוסף, הרווח הנקי של ג'וניפר למניה עלה פי 8.75 ל-0.35 דולרים בהשוואה ל-0.04 דולרים. ההכנסות הרבעוניות של החברה רשמו עליה של 26.39%, והן הסתכמו ב-1.19 מיליארד דולרים אל מול 941.45 מיליון.

בסעיפי ההוצאות רשמה ג'וניפר מגמה מעורבת. ההוצאות הגולמיות של החברה עלו ב-28.28% ל-397.94 מיליון דולרים לעומת 310.21 מיליון. הרווח הגולמי עמד על 792 מיליון דולרים – גידול של 25.47% בהשוואה ל-631.25 מיליון. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-66.56% אל מול 67.05%. לעומת זאת, ההוצאות התפעוליות של ג'וניפר קטנו ברבעון ב-9.62%, ועמדו על 565.2 מיליון דולרים אל מול 625.39 מיליון. הירידה בהוצאות התפעוליות נבעה מכך שבניגוד לרבעון הנוכחי, בשלושת החודשים האחרונים של 2009 היו לחברה הוצאות משפטיות בסך של 181 מיליון דולרים. הרווח התפעולי הרבעוני של החברה על פי GAAP הסתכם ב-226.8 מיליון דולרים עליה של 38.76 לעומת 5.85 מיליון ברבעון האחרון של 2009.

ג'וניפר פרסמה אמש גם את התוצאות ל-2010 כולה ומהן עולה, כי הרווח הנקי של החברה קפץ אשתקד פי 5.4 ועמד על 619.37 מיליון דולרים בהשוואה ל-115.23 מיליון בשנה שלפני כן. ההכנסות השנתיות של החברה הסתכמו ב-4.09 מיליארד דולרים – גידול של 23.44% לעומת 3.32 מיליארד.

החברה עקפה את תחזיות האנליסטים לרבעון המדווח, אולם האומדנים שלה לרבעון הראשון של 2011 מאכזבים, שכן היא צופה בו הכנסות של 1.06 מיליארד דולרים – פחות מההכנסות ברבעון האחרון של 2010. האנליסט אריק סופיגר מחברת ההשקעות SIgbnal Hill אמר, כי "זה לא מפתיע. אנחנו רואים ירידה בהוצאה על ITC בסקטור העסקי, וזו בהחלט תפגע בהכנסות של חברות מהסוג של ג'וניפר".

קווין ג'ונסון, מנכ"ל ג'וניפר, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "החברה עושה מאמצים על מנת להגדיל את המכירות באמצעות רכישת חברות וגידול לרוחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים