אובמה קורא להרחיב את שירותי האינטרנט המהיר בטלפון הסלולרי

"בתוך חמש שנים תוכל כל חברה עסקית להגיע ל-98% מהאמריקנים באינטרנט סלולרי מהיר מהדור הבא", הבטיח אובמה בנאום השנתי שנשא הלילה (ד') בפני הקונגרס ● לדבריו, "הגישה לאינטרנט תהיה מהירה יותר והניתוקים יהיו מועטים יותר, וכל האזורים של ארצות הברית יחוברו לעידן הדיגיטלי" ● עם זאת, המשימה לא תהיה פשוטה, משום שהמלאי של תחומי התדרים הולך ומצטמצם בעוד שהביקושים הולכים וגוברים

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, קרא בנאום השנתי שנשא הלילה (ד') לאומה האמריקנית להרחיב את שירותי האינטרנט המהיר בטלפון הסלולרי כדי לתת מענה לדרישה מצד הצרכנים הפרטיים והחברות העסקיות. עם זאת, המשימה לא תהיה פשוטה, משום שהמלאי של תחומי התדרים הולך ומצטמצם בעוד שהביקושים הולכים וגוברים.

"בתוך חמש שנים תוכל כל חברה עסקית להגיע ל-98% מהאמריקנים באינטרנט סלולרי מהיר מהדור הבא", הבטיח אובמה בנאום שנשא בפני הקונגרס. "הגישה לאינטרנט תהיה מהירה יותר והניתוקים יהיו מועטים יותר. כל האזורים של ארצות הברית יחוברו לעידן הדיגיטלי". לדוגמה, אמר אובמה, יוכלו חקלאים באזורי ספר למכור את תוצרתם באינטרנט הסלולרי ורופאים יוכלו לערוך שיחות וידיאו עם מטופלים.

במענה לביקוש מצד משתמשים בטלפונים חכמים או מחשבי iPad הבטיח הממשל להקצות בעשור הקרוב תחומי תדרים של 500 מגה-הרץ לאינטרנט סלולרי. ברשות התקשורת הפדראלית (FCC) עורכים מכרזים על תחומי תדרים של 120 מגה-הרץ, שאותם מוכנות רשתות טלוויזיה דוגמת CBS לפנות תמורת פיצוי הולם.

"הנשיא אובמה מסייע לאומה להבין את היתרונות העצומים שיכולה להציע הגישה לאינטרנט בפס רחב בטלפון הסלולרי לעסקים, לרפואה, לתפוקה ולחינוך", אמר סטיב זיפרסטיין, היועץ המשפטי של וריזון (Verizon). לדבריו, "כדי ש-וריזון וחברות נוספות יוכלו להציע חידושים אנחנו זקוקים למדיניות ציבורית שתעודד חדשנות, צמיחה והשקעות".

עם זאת, רשתות הטלוויזיה חוששות להוסיף ולוותר על תחומי תדרים. בענף מעריכים, כי בתוך שנתיים יאזל המלאי של תחומי התדרים הפנויים. "אנחנו קוראים לקונגרס להעביר חוקים חדשים להסדרת השימוש בתחומי התדרים", אמר דניס וורטון, דובר האיגוד הלאומי של רשתות השידור בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים