מיקרוסופט לערוצי השיווק: כך תרתיעו משתמשים ארגוניים מלבחור במחשבי iPad

במצגת שהכינה מיקרוסופט מועלית השאלה כיצד יגנו הלקוחות הארגוניים על הקניין הרוחני של החברה אם מחשב iPad יאבד או ייגנב ● בחלק אחר במצגת "מתלוננים לקוחות" על שמחשבי iPad אינם מתאימים ליצירת נתונים, קשה לנהל אותם והם סובלים מבעיות אבטחה, חומרה ותמיכה ● לעומת זאת, מפרטת מיקרוסופט את היתרונות במחשבי לוח עם חלונות

במצגת שנחשפה, מפרטת מיקרוסופט (Microsoft) אסטרטגיות שונות שבהן יכולים לנקוט בערוצי השיווק כדי לשכנע לקוחות ארגוניים שמחשבי לוח עם חלונות (Windows) עדיפים על פני מחשבי iPad.

באחד השקפים מועלית השאלה כיצד יגנו הלקוחות הארגוניים על הקניין הרוחני של החברה אם מחשב iPad יאבד או ייגנב. בשקף אחר "מתלוננים לקוחות" על שמחשבי iPad אינם מתאימים ליצירת נתונים, קשה לנהל אותם והם סובלים מבעיות אבטחה, חומרה ותמיכה.

לעומת זאת, מחשבי לוח עם חלונות תומכים במגוון רחב יותר של ציוד היקפי, תומכים בטכנולוגיות פלאש (Flash) וסילברלייט (Silverlight), מצוידים בכלים לניהול הטלאה של מערכת ההפעלה ומתאימים יותר לעבודה שלא במקוון.

מסקר שפרסמה חברת המחקר ChangeWave בנובמבר עולה, כי ב-14% מהחברות העסקיות מתכוונים לרכוש מחשבי לוח ברבעון הראשון של 2011 – ובמרביתן מעדיפים לרכוש מחשבי iPad. רבים מגלים עניין גם במחשבי Playbook ש-RIM עתידה להשיק בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים