ברונו ג'ורג'ס, רד-האט: "המשימה – לאפשר ללקוחות ולמפתחים לעבור באופן פשוט לענן בקוד פתוח"

ג'ורג'ס, מנהל תחום JBoss ברד-האט, אמר שבעזרת התווכה של JBoss, מאפשרת תשתית הענן של החברה כמה סוגי פתרונות, ביניהם פתרון פלטפורמה כשירות מקיף יותר ● "זה מאפשר לארגונים להעביר במהירות את היישומים שלהם לעננים ציבוריים ופרטיים תוך ביצוע שינויים מזעריים", הוסיף ● הוא ציין, כי "בשנה האחרונה היינו עדים לגידול במכירות בעולם התווכה; ארגונים העבירו ב-2010 יישומי תווכה לקוד פתוח, בעיקר בגלל העלויות הבלתי נסבלות וחוסר הגמישות של הפתרונות המסורתיים"

"ארגונים ניצבים בפני לא מעט בעיות כאשר הם שוקלים לעבור לעבודה בתצורת מיחשוב ענן. המשימה של ספקיות ה-IT, ורד-האט (RedHat) בראשן, היא לאפשר ללקוחות ולמפתחים לעבור באופן פשוט לענן בקוד פתוח", כך אמר ברונו ג'ורג'ס, מנהל תחום JBoss בחברה.

ג'ורג'ס דיבר במליאה המרכזית בכנס JavaDevDay2011. הכנס נערך הבוקר (ה') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף טריינלוג'יק ומכללת הי-טק. מנחה המליאה המרכזית היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים. רד-האט מיוצגת בישראל על ידי מטריקס (Matrix).

בדבריו ציין ג'ורג'ס, כי לפני כמה חודשים השיקה רד-האט את תשתית הענן שלה, Cloud Foundations, שנועדה, לדבריו, לאפשר ללקוחות ולמפתחים לעבור באופן פשוט למיחשוב ענן בקוד פתוח. הוא הסביר, כי תשתית זו כוללת מערכת הפעלה, תווכה ו-וירטואליזציה. לדבריו, בעזרת התווכה של JBoss ניתן לאפשר ללקוחות כמה סוגי פתרונות, ביניהם פתרון פלטפורמה כשירות (PaaS) מקיף יותר, ש-"מאפשר לארגונים להעביר במהירות את היישומים שלהם לעננים ציבוריים ופרטיים תוך ביצוע שינויים מזעריים".

הדרך שבה הולכת רד-האט עם התווכה שלה מאפשרת לפשט ככל הניתן את פריסת היישומים ואת ניהולם, הסביר ג'ורג'ס. הוא ציין, כי בדרך זו "ארגונים יכולים לאמץ נכסים קיימים, לפתח יישומים חדשים ולפרוס אותם למגוון רחב של עננים ציבוריים ופרטיים. כל זאת, מבלי לכתוב מחדש יישומים". עוד אמר ג'ורג'ס, כי "אנחנו מצויים כיום במצב שבו רד-האט מספקת פתרונות לארגונים שמחפשים הטמעה, ניהול ויכולת גידול בענן, גם עבור יישומי הליבה שלהם".

לדבריו, "בשנה האחרונה היינו עדים לגידול במכירות בעולם התווכה, לצד אימוץ הולך וגובר של יישומי ליבה מבוססי ג'אווה (Java). ארגונים מפנימים את היתרונות של קוד פתוח בעולם זה, וב-2010 העבירו יישומי תווכה לקוד פתוח, בעיקר בגלל העלויות הבלתי נסבלות של הפתרונות המסורתיים, לצד חוסר הגמישות שלהם".

ג'ורג'ס פירט את היתרונות הקיימים, לדבריו, בגרסה החדשה של תווכת JBoss לארגונים. "היא תומכת במגוון רחב יותר של עומסי עבודה תוך עבודה מיטבית בסביבות וירטואליות", אמר. "מדובר בשרת יישומים דינאמי וקל לפריסה ולהרחבה, והוא בעל רכיבים מודולריים, אשר מאפשרים התקנה על פי הצורך".

הוא סיכם באמרו, כי תווכת JBoss Enterprise צוינה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לשוק שרתי היישומים הארגוניים. "יש לנו היצע נרחב של פתרונות, המביאים לחיסכון בעלויות בשל פשטות הארכיטקטורה והיכולת המהירה של הפעלת יישומים חדשים לעומת המתחרים", אמר ג'ורג'ס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים