מיקרוסופט: כבר שני מיליון טלפונים מבוססי חלונות פון 7 נשלחו לערוצי המכירה

לפני כחודש דיווחה החברה על מסירה של 1.5 מיליון טלפונים, כך שלפי המספרים הללו - נמכרו לערוצים כחצי מליון טלפונים נוספים במהלך החודש הראשון של 2011 ● דובר של החברה, שאישר את המספר, סירב לנקוב במספר הטלפונים שנרכשו בפועל על ידי לקוחות קצה

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה שנכון לסוף החודש הועברו לערוצי המכירה השונים של החברה בארצות הברית, ובעיקר לספקיות הסלולר, שני מיליון טלפונים שמבוססים על מערכת ההפעלה החדשה שלה, חלונות פון 7 (Windows Phone 7).

לפני כחודש דיווחה החברה על מסירה של 1.5 מיליון טלפונים, כך שלפי המספרים הללו – נמכרו לערוצים כחצי מליון טלפונים נוספים במהלך החודש הראשון של 2011. עם זאת, יש לציין, שמדובר במכירות של טלפונים מהיצרניות השונות אל ערוצי המכירה השונים. דובר של החברה, שאישר את המספר, סירב לנקוב במספר הטלפונים שנרכשו בפועל על ידי לקוחות קצה.

במשך התקופה שעברה מאז החלו להימכר טלפונים מבוססי חלונות פון 7 – ם לקבל את המספר הזה שציינו אנשי מיקרוסופט כאמת גמורה, מדובר בקצת יותר מ-25 אלף יחידות שנמסרו מהיצרניות לערוצי המכירה של הטלפונים, וגם מספר זה רחוק מאוד מההכרזות של גוגל (Google) בסוף 2010 על הפעלת 200,000 יחידות ליום ושל אפל (Apple) – על הפעלת כ-270,000 מכשירי iPhone בכל יום עבודה. עם זאת, יש לציין שבשונה מגוגל, שמספקת את אנדרואיד (Android) בחינם, מיקרוסופט מוכרת את מערכת ההפעלה שלה ליצרניות השונות.

עם זאת, במיקרוסופט החליטו לבחון את המכירות מנקודת מבט שונה במקצת. דובר של החברה שיחרר בעקבות פרסום המספרים טענה שמה שחשוב כעת, עם הכניסה של חלונות פון 7 לשוק, הוא כיצד מקבלים אותה הלקוחות. לדבריו, 93% מרוכשי המכשירים הביעו שביעות רצון גבוהה עד גבוהה מאוד ממערכת ההפעלה שלהם בסקר שביצעה החברה. כמו כן, הוא הוסיף, שהמודעות למותג עלתה מ-22% ל-66% בחודשים האחרונים, כך שהמשתמשים מתחילים לשים לב לפלטפורמה החדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים