פרסום ראשון: מגדל טכנולוגיות תגייס לשורותיה עשרות עובדי מיקור-חוץ של נס טכנולוגיות

שי בסון, מנכ"ל מגדל טכנולוגיות: "גיוס העובדים - חלק משינוי במודל תפעול מערכות המידע" ● לדבריו, "הסטת פעילויות ממיקור-חוץ לתוך הגופים הפיננסיים היה מגמה שצפויה להתגבר" ● תהליך דומה נעשה בשנה האחרונה במת"ף - הזרוע הטכנולוגית של הבנק הבינלאומי, אשר סיים את חוזה מיקור-החוץ שלו עם HP וקלט פנימה את מרבית הפעילות

מגדל טכנולוגיות (מאסטרו) – הזרוע הטכנולוגית של חברת הביטוח מגדל, החלה לקלוט כמה עשרות עובדים של חברת נס טכנולוגיות, שסיפקה לה שירותי מיקור-חוץ עד כה – כך נודע לאנשים ומחשבים. עם סיום התהליך, יתפעלו העובדים את תשתיות ה-IT של מגדל באופן פנימי.

קליטת העובדים מתבצעת כחלק ממהלך כולל של שינוי ארגוני, אותו מוביל שי בסון – מנכ"ל מגדל טכנולוגיות, שנכנס לתפקידו במאי 2010 . לדבריו, "גיוס עובדי מיקור-החוץ הוא חלק משינוי במודל תפעול מערכות המידע, כפועל יוצא של היערכות החברה לאתגרים העסקיים העומדים בפני קבוצת מגדל בשנים הקרובות.במסגרת השינוי – ובהתאם לחוזה ההתקשרות בין מגדל לנס, קלטנו עשרות עובדים של נס והפכנו אותם לעובדי מגדל טכנולוגיות".

בסון אמר עוד, כי הוא מקים גוף תפעול מרכזי שיספק תמיכה ושירות מקצה לקצה (אפליקטיבית ותשתיתית) ללקוחות החברה – עובדים, סוכנים ומבוטחים – בכל קווי הייצור של קבוצת מגדל ובכך ישפר את זמינות המערכות ואת שרידותן. "נמשיך לרכוש ידע ייחודי בתחום התשתיות, על פי הצרכים שלנו", אמר בסון והדגיש, כי "נס תמשיך להיות ספק משמעותי במגדל-מאסטרו בתחומים אחרים. המהלך כולו נעשה בשקיפות מלאה ובתיאום עם נס".

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, העריך בסון, כי הסטת פעילויות ממיקור-חוץ לתוך הגופים הפיננסיים היא מגמה שצפויה להתגבר. "בגופים פיננסיים מובילים, כמו חברות הביטוח והבנקים – המנהלים כספי עמיתים בהיקפים רחבים ופועלים בשוק דינמי ותחרותי עם זרקור רגולטורי אקטיבי, מערכות המידע הן ליבת הייצור. על כן, התפעול שלהן חייב להיות בשליטה מרכזית של החברה. במגזרים בהן ה-IT הוא ה-Back Office, מודל מיקור-החוץ מתאים יותר".

תהליך המעבר של העובדים החל בסוף השנה שעברה וצפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2011.

מגדל-מאסטרו הוא הגוף הפיננסי הגדול השני שנוקט במהלך זה. תהליך דומה נעשה בשנה האחרונה במת"ף – הזרוע הטכנולוגית של הבנק הבינלאומי, אשר סיים את חוזה מיקור-החוץ שלו עם HP וקלט פנימה את מרבית הפעילות, למעט מוקד השירות ופיקוח התקשורת, המתופעל כיום על ידי נס במיקור-חוץ מלא.

בנס אישרו את הפרטים וציינו, כי במקביל להליך קליטת העובדים אצל לקוחותיה, ניכרת מגמה של מיקור-חוץ חלקי לשירותים ספציפיים. כך, למשל, ציינו בנס, כי לאומי קארד בחרה להוציא את מוקד התמיכה של יחידת ה-IT שלה למיקור-חוץ. כמו כן, הזכירו בנס, כי חברת הביטוח הפניקס הוציאה גם היא את מוקד התמיכה לגורם מתמחה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Joe

    מה שלא מספרים זה שחלק גדול מהעובדים היו בעבר עובדים של מאסטרו שהוצאו למיקור חוץ וכנראה ההנהלה הבינה שזה היה הליך לא מוצלח . כך גם במט"ף

אירועים קרובים