גרטנר: עד 2015 – הקידום והבונוסים של המנמ"רים יהיו תלויים בפתרונות שיעלו את הערך העסקי של הארגון

אחד הדברים הנחוצים ביותר לעסקים הוא חיפוש פתרונות, ו-"אם מנמ"רים לא יוכלו לתת מענה למציאות זו - הם עלולים להיפגע אישית", אמר ג'ון רוברט, אנליסט בגרטנר ● החברה הציגה בכנס שנערך בסידני בסוף השבוע מחקר מקיף בקרב 2,000 מנמ"רים מכל העולם שממנו עלה, כי התחומים המועדפים עליהם ב-2011 הם האצת תהליכי התיקשוב בארגונים תוך צמצום עלויות וגיוס לקוחות חדשים בעזרת BI אנליטי

"חיפוש הפתרונות הוא דבר נחוץ ביותר לגידול העסקים של ארגונים, וגרטנר (Gartner) צופה שאם מנמ"רים לא יוכלו לתת מענה למציאות זו – הם עלולים להיפגע אישית", כך אמר ג'ון רוברט, אנליסט בחברה. לדבריו, "עד 2015, הקידום של המנמ"ר והבונוסים שלו יהיו תלויים בפתרונות שיגדילו את הערך העסקי של הארגון".

רוברט אמר את הדברים בכנס שנערך בסוף השבוע בסידני, אוסטרליה. גרטנר הציגה במהלך הכנס מחקר מקיף שערכה באחרונה בקרב 2,000 מנמ"רים מכל העולם וממנו עלה, כי התחומים המועדפים על המנמ"רים ב-2011 הם האצת תהליכי התיקשוב בארגונים תוך צמצום עלויות וגיוס לקוחות חדשים בעזרת BI אנליטי.

לדעת האנליסטים של גרטנר, המנמ"רים ערוכים כיום להגדיל את פעילותם על ידי השקעה מסיבית יותר ב-BI. "צמיחת ה-BI אינה דבר חדש, אבל כעת, כל עובד מחובר למערכות BI מצפה לקבל את המידע המדויק בפורמט במקום הנכון ובזמן הנכון", אמר רוברט. "אם תשאלו את האנשים האחראיים על תהליכים עסקיים בארגון – תגלו חוסר שביעות רצון מרמת המידע שהם מצליחים לשאוב ממערכות המידע שלהם".

המסר שיצא מהכנס היה שהמשימה למצוא פתרונות טכנולוגיים שימלאו את החלל שנוצר מוטלת על כתפי המנמ"רים. "נכון הוא שנעשים הרבה מאוד צעדים לשיפור המצב, אבל צריך להיות ברור לכולם שהדרך עוד ארוכה ויש אינסוף אפשרויות", אמר רוברט."ה-BI מאפשר לנו לשנות תהליכים עסקיים ועלינו לנצל את זה". כאמור, אם המנמ"רים לא יוכלו לתת מענה לכך, הם עלולים להיפגע, על פי רוברט, אישית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים