סוני מציעה המרת משחקים המיועדים לפלייסטיישן למכשירים מבוססי אנדרואיד

החברה הכריזה על PlayStation Suite, שתאפשר המרה של משחקי פלייסטיישן מקוריים לטובת מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל ● לדברי סוני, מדובר במערכת פיתוח והמרה ניטרלית לחומרה, כך שהפיתוח באמצעותה יתאים לכל המכשירים שאנדרואיד היא מערכת ההפעלה שלהם ● כמו כן, הציגה החברה על מספר כותרים שאמורים להיות משוחררים במהלך השנה הקרובה, ולעשות את המעבר מהפלייסטיישן

סוני (Sony), יצרנית קונסולת המשחקים פלייסטיישן (PlayStation), הכריזה על PlayStation Suite, שתאפשר המרה של משחקי פלייסטיישן מקוריים לטובת מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). לדברי החברה, מדובר במערכת פיתוח והמרה ניטרלית לחומרה, כך שהפיתוח באמצעותה יתאים לכל המכשירים שאנדרואיד היא מערכת ההפעלה שלהם, בין אם טלפונים, טאבלטים או נגני מדיה.

במסיבת העיתונאים שבה הכריזה סוני על התוכנית החדשה הוצגו מספר כותרים שאמורים להיות משוחררים במהלך השנה הקרובה ולעשות את המעבר מהפלייסטיישן. בין אותם כותרים נמצאים Wild Arms ו-Cool Boarders 2. לפי החברה, הפלטפורמה החדשה תוכל לשמש את יצרניות המשחקים לפתח גם משחקים מקוריים לאנדרואיד וכך להרחיב מאוד את ההיצע שלהן.

"שוק הניידים מתפתח והופך ליותר ויותר מגוון, וכך גם גדל מספר השחקנים שנהנה לשחק במגוון של מכשירים", נמסר בהודעה מטעם סוני. לדברי החברה, "נוכל לספק משחקים לבסיס רחב יותר של משתמשים מסביב לעולם וגם להציע למפתחים ולמפיצים הזדמנות להרחיב עוד יותר את ההזדמנויות העסקיות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים