ג'י-מייל: שירות חדש יאפשר לקבל הודעה על דואר אלקטרוני לשולחן העבודה

באמצעות השירות שהשיקה גוגל, יוכלו המשתמשים לקבל הודעות על מיילים חדשים ובקשות של חברים לצ'טים ישירות לשולחן העבודה, מבלי צורך להיכנס לאתר ● הגולש יוכל לבחור האם הוא רוצה לקבל לשולחן העבודה הודעות על כל אי-מייל שהוא מקבל - או רק על הודעות חשובות ● השירות זמין בינתיים למשתמשי כרום בלבד

משתמשי ג'י-מייל (Gmail) לא חייבים מעתה להיכנס לאתר השירות כדי לבדוק האם קיבלו אי-מיילים: גוגל (Google) השיקה בסוף השבוע שירות חדש שמאפשר להם לקבל לשולחן העבודה הודעה על כל דואר אלקטרוני חדש שמגיע אליהם או כאשר משתמש ברשימת החברים שלהם רוצה לבצע שיחה שמבוססת על שירות הצ'ט. מדובר בהטמעה של תוסף מבוסס HTML 5 שהיה קיים עד היום באופן חיצוני עבור משתמשי ג'י-מייל, וכעת הוא מוצע למשתמשים ישירות מדף ההגדרות של השירות.

המשתמשים יכולים לקבוע בתיבה "הודעות שולחן העבודה" האם לקבל את ההודעות והבקשות לצ'ט לשולחן העבודה או לא. במידה שהם בוחרים "כן" – הם יכולים לסמן האם לקבל לשולחן העבודה הודעות על כל האי-מיילים שמגיעים אליהם, או רק על כאלה שהגדירו כחשובות.

התוסף החדש זמין לפי שעה רק למשתמשי הדפדפן כרום (Chrome). עם זאת, בהודעה שהוציאה גוגל עם השקת השירות החדש דיווח צוות המפתחים, כי התוסף אמור להיות זמין גם לדפדפנים אחרים בקרוב. בינתיים, כאמור, אלה שאינם משתמשים בכרום יכולים להסתמך על תוכניות חיצוניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים