תוכן שיווקי

לקראת אירוע | לא צריך להיות עשיר בשביל לקנות מרצדס: BMC משיקה בישראל את ITSM Express

פתרון מקיף לניהול שירות – מהיר וזול ליישום

30/01/2011 15:28

חברת BMC Software משיקה בישראל את ITSM Express פתרון מקיף לניהול השירות שמוצע לעסקים ברמת מחירים נמוכה יותר באופן משמעותי לעומת פתרונות ארגוניים. הפתרון מתאים לעסקים שרוצים לבצע קפיצת מדרגה ברמת השירות, אך נעזרים בצוות IT קטן יחסית, ותקציבים קטנים. הפתרון החדש ישווק על ידי חברת מטריקס, מפיצת מוצרי BMC בישראל.

ITSM Express הינו פתרון מודולרי שמאפשר אינטגרציה עם מוצרי הדגל של BMC להשגת אופטימיזציה בדרישות השירות, הזמינות והבקרה באמצעות תהליכי ITIL. פתרון ייחודי זה מאפשר גמישות לרכוש את המודול שצריך בזמן שצריך. החבילה מאפשרת לעבור מניהול "מגיב" לניהול "מונע" של מערך השירות. היא מאפשרת שליטה על כל נכסי ה-IT והתשתיות על מנת להפחית בעלויות, תוך שיפור השירות. כן היא מאפשרת ניהול שינויים מבוקר על מנת למקסם את זמינות המחשוב בארגון במינימום תקלות.

המודול הבסיסי (BMC Service Desk Express Suite) מאפשר אינטגרציה עם רכיבי BMC ITSM Express נוספים על מנת לאפשר ניהול שירות פרו-אקטיבי של מערך השירות. חבילת ITSM Express מותאמת לעסקים שרוצים להשקיע עשרות אלפי דולרים בלבד לפתרון בתחום זה. היישום והטמעה של ITSM Express מתבצעים תוך כ-10 ימים בלבד והוא מתאים גם לארגונים שנמצאים בשלב הראשוני של יישום ITIL ומחפשים יישום מהיר של פתרון לניהול שירותי IT.

חבילת ITSM Express כוללת את המודולים הבאים: ניהול אירועים ובעיות, ניהול נכסים, ניהול שינויים ותצורות וניהול ביצועים וזמינות. היכולות המגוונות הללו מסייעות לצמצום מספר ההשבתות ולהגדלת הזמינות, ניצול טוב יותר של המשאבים ושיפור כולל של שירותי ה-IT לכלל הלקוחות.

גילית סגל, דירקטורית פיתוח בכירה BMC: "עסקים רבים מתמודדים עם בעיות ואתגרים דומים מאוד לאלה של ארגונים גדולים. יחד עם זאת לרשותם משאבים מצומצמים וצוות מקצועי קטן שמונה לעתים אנשי מקצוע ספורים בלבד. חבילת ITSM Express, מגשרת על הפערים הללו והיא תאפשר מיצוי מכסימאלי של משאבי ה-IT להשגת היעדים העסקיים של עסקים מכל גודל וסוג".

אירועים קרובים