מנהל בכיר נוסף פורש ממיקרוסופט: דייב תומפסון, המופקד על חבילת אופיס 365

תומפסון יפרוש בסוף השנה ממשרתו כסגן נשיא כדי "להקדיש זמן למשפחתו ולעבוד בהתנדבות בארגוני צדקה" - אישרה מיקרוסופט ● תומפסון מצטרף לגל הפרישות של מנהלים בכירים שפוקד את החברה

המנהל הבכיר המופקד על המהדורה המקוונת של חבילת אופיס (Office) יפרוש ממיקרוסופט (Microsoft) בסוף השנה – כך אישרה החברה. דייב תומפסון עובד במיקרוסופט מזה 20 שנים ומחזיק בתואר הרשמי "סגן נשיא ל-Microsoft Online". על פי ההודעה הרשמית, תומפסון פורש משום שהוא "מבקש להקדיש זמן למשפחתו ולעבוד בהתנדבות בארגוני צדקה". לפי שעה לא נמסר מי יחליף אותו.

תומפסון עומד בראש היחידה המופקדת על יישומי אופיס 365 (Office 365), שכוללים את המהדורות המקוונות של יישומי אופיס המוכרים וכלים נוספים שאמורים להופיע בחודשים הקרובים. "דייב הודיע לאנשיו על כוונתו לפרוש לאחר שתושק חבילת אופיס 365 בהמשך השנה", נכתב בהודעה שפרסמה מיקרוסופט.

פרישתו של תומפסון היא בבחינת מכה נוספת למיקרוסופט, שמייחסת חשיבות רבה ליישומי המקוונים ולשירותי הענן, וסובלת באחרונה מגל פרישות של בכירים. כזכור, גם ריי אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של החברה, הודיע על כוונתו לפרוש בהמשך השנה.

רשימת המנהלים הבכירים שפורשים ממיקרוסופט כוללת גם את בוב מוליה, שלמעשה הודח על ידי המנכ"ל, סטיב באלמר, ממשרת מנהל החטיבה לשרתים וכלים; הנשיא לשעבר של החטיבה העסקית, סטיבן אילופ; סגן הנשיא לשעבר לאסטרטגיית חלונות (Windows), מייק נאש; המנהל לשעבר של תוכנית Genuine Software, אלכס קוצ'יס; סגן הנשיא הבכיר לשעבר בחטיבת חלונות, ביל וגטה; והמנהל לשעבר של החטיבה לבידור ומכשירים, רובי באך. כולם הודיעו בשנה האחרונה על פרישתם ממיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים