ג'ון ברייס השלימה פרוייקט וירטואליזציה של תשתיות הארגון; ההיקף הכספי: 200 אלף שקלים

הפרויקט כלל יישום של פתרונות וירטואליזציה מהמתקדמים בשוק ● במסגרת היישום החליפה החברה את כל השרתים הפיזיים שברשותה בשרתים וירטואליים, וכן שדרגה את מערכת האיחסון המרכזית מבית EMC

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס (Matrix), השלימה בימים אלה פרויקט וירטואליזציה מקיף של תשתיות הארגון, לקראת המעבר למשרדים החדשים במגדל המשרדים הירוק הראשון בישראל. הפרויקט נמשך כשלושה חודשים, ובוצע בשיתוף עם חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס. ההיקף הכספי שלו מוערך בכ-200 אלף שקלים.

הפרויקט כלל יישום של פתרונות וירטואליזציה מהמתקדמים בשוק. במסגרת היישום החליפה ג'ון ברייס הדרכה את כל השרתים הפיזיים שברשותה בשרתים וירטואליים, וכן שדרגה את מערכת האיחסון המרכזית מבית EMC.

לדברי אורן פרנס, מנהל ה-IT של ג'ון ברייס הדרכה, "אנחנו נמצאים בפתחה של העברת המשרדים וכיתות הלימוד למשרדינו החדשים, ולכן – מצאנו לנכון לשדרג את התשתיות של חדר המיחשוב ולהכין את המערכות שלנו לקראת המעבר. אנחנו רואים במהלך זה, בין היתר, אפשרות מובהקת לחסכון בעלויות תקורה ובשטח רצפה ולשרידות גבוהה יותר של השרתים".

אוהד כהן, מנהל לקוחות בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, אמר ש-"החטיבה מלווה את ג'ון ברייס במתן מגוון פתרונות מיחשוב לאורך שנים. במסגרת פרויקט זה יישמנו בג'ון ברייס שני שרתים וירטואליים של HP ושדרגנו את מערך האיחסון של EMC. מהנדס מערכת מטעמנו ליווה את כל הפרויקט, שנתפר לפי הצרכים המיוחדים של הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים