דיווחים: מיקרוסופט תציג מהדורת RC של IE9 בשבוע הבא

הזמנות עיתונאים ששלחה מיקרוסופט לאירוע שייערך ב-10 בפברואר, רומזות ככל הנראה על התאריך בו תשיק החברה את מהדורת ה-RC של הדפדפן, שנמצא מזה מספר חודשים במצב בטה מתקדם ● בהזמנה נכתב שחברים בקבוצת הפיתוח של הדפדפן, ועוד כמה אורחים מיוחדים, יגעו במטרה לשתף "חדשות חשובות"

הזמנות ששלחה מיקרוסופט (Microsoft) לאירוע שקשור בדפדפן החדש שהיא מפתחת, אינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9 או בקיצור: IE9), רומזות ככל הנראה על התאריך בו תשיק החברה את מהדורת ה-RC (ר"ת Release Candidate) של הדפדפן, שנמצא מזה מספר חודשים במצב בטה מתקדם. בהזמנה נכתב שחברים בקבוצת הפיתוח של הדפדפן, ועוד כמה אורחים מיוחדים, יגעו לסן פרנסיסקו במטרה לשתף עם העיתונאים "חדשות חשובות".

במקביל, החלו לצוץ בסוף השבוע ברשת תמונות עם מספר מהדורה מתקדם של הדפדפן, 9.00.8073.6018, מה שמחזק את ההערכה שמיקרוסופט מתכוונת לבצע הכרזה משמעותית בנושא ב-10 בפברואר. המהדורה המדוברת מציעה גם תכונה חדשה שלא הייתה זמינה עד היום באפשרויות הפרטיות של הדפדפן, המציעה למנוע בקביעות מאתרי אינטרנט לבקש את המיקום הפיזי של המשתמש.

הגרסה החדשה של אינטרנט אקספלורר מהווה את שיאו של מאמץ קשה מצד הענקית מרדמונד, במסגרתו היא מנסה לשמור על מקומה הבכיר בשוק הדפדפנים העמוס. כזכור, באירופה כבר נחשב פיירפוקס (Firefox) של ארגון מוזילה (Mozilla) לדפדפן המוביל, ואילו כרום (Chrome) של גוגל (Google) הולך ומתקדם בצעדי ענק בכל חודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים