One1 תטמיע מערכת ERP ברשת מלונות ישרוטל; ההיקף: שני מיליון שקלים

המערכת תותקן בקרב 150 משתמשים ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של רשת המלונות בישראל, בין היתר הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, תמחיר ורכש ● מערכת ה-ERP של One1 תתממשק למערכות תפעוליות רבות של ישרוטל, לרבות מערכות תפעול מלונאיות בבתי המלון של הרשת בישראל

One1ERP מקבוצת One1 תוכנה ואינטגרציה תיישם את מערכת ה-ERP שלה ברשת מלונות ישרוטל. הפרויקט כולל הקמה, יישום, הדרכה וחמש שנות תפעול ותחזוקה, והיקפו נאמד בשני מיליון שקלים.

המערכת תותקן בקרב 150 משתמשים ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של רשת המלונות בישראל, בין היתר הנהלת חשבונות, תזרים מזומנים, תמחיר ורכש. מערכת ה-ERP של One1 תתממשק למערכות תפעוליות רבות של ישרוטל, לרבות מערכות תפעול מלונאיות בבתי המלון של הרשת בישראל. One1ERP גברה בהליך ההתמודדות על מספר פיתרונות, בהם פריורטי ו-MS AX.

חברת עינב מערכות מידע, מנהלת מערך ה-IT של ישרוטל, הובילה את תהליך אפיון המערכת הנדרשת ובחירת הספק מטעם הרשת. שלב ההתקשרות בוצע בשיתוף חברת הייעוץ סקר.

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1ERP, אמר, כי "פרויקט ההקמה מתוכנן להתחיל ברבעון הנוכחי ולהימשך כתשעה חודשים. הוא עתיד לעלות לאוויר בינואר 2012. הפרויקט יכלול הטמעה בפריסה ארצית בכל בתי המלון של הרשת". לדבריו, "בחירתה של רשת ישרוטל בנו מאפשרת לנו לפתח ורטיקל ייחודי וחדש לתחום המלונאות וחדרי האירוח. מדובר בשוק מתפתח גדול וחשוב בישראל, שאותו בכוונתנו להרחיב בתחום פעילותנו בשנים הקרובות".

משה מגיד, סמנכ"ל הכספים של ישרוטל, אמר, כי "עד תום השנה נפעיל 14 מלונות ברחבי הארץ. במהלך השנים השכלנו לשלב תהליכי עבודה ממוחשבים במגוון פעילויות החברה – שיווקיות, לוגיסטיות פיננסיות ואחרות. לאחר שהגענו למיצוי כמעט מקסימלי של יכולות המערכת הלוגיסטית והפיננסית שאיתה פעלנו במשך כשני עשורים, החלטנו שהגיעה השעה לבצע 'קפיצת מדרגה' ולהיכנס לעשור השני של המאה ה-21 עם מערכות ERP הנמצאות בקדמת הטכנולוגיה. אנחנו מאמינים ששינוי זה יהווה חלק חשוב ביכולת החברה להרחיב את פעילויותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים