יבמ תשקיע 150 מיליון דולרים במיזמים בארצות הברית

החברה תממן שירותי הדרכה וחונכות במסגרת תוכנית Startup America של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה ● הענק הכחול ישקיע בתוכניות שנועדו לסייע ליזמים בארצות הברית להשיק עסקים שמבוססים על טכנולוגיות חדשות ומתקדמות

יבמ (IBM) הודיעה אתמול (ב') על כוונתה להשקיע השנה 150 מיליון דולרים בתוכניות שנועדו לסייע ליזמים בארצות הברית להשיק עסקים שמבוססים על טכנולוגיות חדשות ומתקדמות.

"ההשקעה תאפשר לנו להרחיב את הפעילות להקניית מיומנויות עסקיות ולהציע הזדמנויות לחברות החדשניות ביותר במדינה", אמר ג'יימס קורגל, מנהל לקשרי מפתחים ואקדמיה בענק הכחול. לדבריו, "בחברות הסטארט-אפ מתמודדים עם כמה מהאתגרים וההזדמנויות המשמעותיים ביותר במדינה".

החברה מציעה את המימון באמצעות פרויקט Startup America Partnership שיזם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, על מנת ליצור מקומות עבודה בדרך של המצאה ויזמות. בראש הפרויקט עומד סטיב קייס, ממייסדי AOL. ההשקעה של יבמ תשמש למימון שירותי הדרכה וחונכות ולתוכניות להקניית מיומנויות, בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים וקרנות הון-סיכון. כן יזכו מפתחי תוכנה לסיוע באיתור הזדמנויות עסקיות חדשות.

"יבמ מציעה מודל עסקי ייחודי בעבודה עם קרנות הון-סיכון ויזמים", אמר פרומוד האק, שותף ומנהל בחברת Norwest Venture Partners. "אנחנו משתפים פעולה עם יבמ מזה יותר מעשור כדי לזהות מגמות, לאתר הזדמנויות לשיתופי פעולה ולקדם עסקים חדשים", ציין. לדבריו, "ההשקעה תאיץ באופן משמעותי את שיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם יבמ, משום שכולנו מחויבים לעודד חדשנות בארצות הברית".

על חברות הסטארט-אפ האמריקניות החדשות שעמן משתפת יבמ פעולה נמנות Streetline מסן-פרנסיסקו, שמפתחת טכנולוגיה שמסייעת לנהגים לאתר מקומות חנייה במחיר סביר באזורים עירוניים; Sproxil מבוסטון, שפיתחה מערכת שמסייעת למשתמשים לזהות תרופות מזויפות באמצעות הטלפון הסלולרי; ו-CareCloud מפלורידה, שמספקת למרפאות שירותי עורף במתכונת של מיחשוב ענן.

כמו כן, פתחה יבמ ב-2011 Skills Tour – סדרה של סדנאות שייערכו ב-15 מכללות ואוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית ב-100 הימים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים