נפטר ניסו כהן, מייסד ומנכ"ל משרד יחסי הציבור כותרת

כהן מונה ב-1986 למנכ"ל קבוצת כותרת - אחד ממשרדי יחסי הציבור הראשונים בתחום ההיי-טק ● בין השנים 1983-1986 הוא שימש כעורך אנשים ומחשבים ● הלווייתו תתקיים היום (ג') בשעה 15:30 בבית העלמין בקיבוץ עינת

ניסו כהן, מייסד ומנכ"ל משרד יחסי הציבור כותרת והעורך לשעבר של אנשים ומחשבים, הלך אמש (ב') לעולמו, לאחר שנאבק בגבורה במחלה קשה במשך שנים. המחלה שבה ותקפה אותו באחרונה – ואמש הכריעה אותו.

כהן החל את דרכו בענף ה-IT ב-1983, כעורך אנשים ומחשבים – תפקיד שאותו מילא עד 1986. בתפקידו זה ליווה כהן את מהפיכת המיחשוב האישי ואת העידן החדש של המחשבים בשוק הישראלי. כמו כן, הוא כתב במדורי ההיי-טק של מעריב וידיעות אחרונות ושידר בתוכנית הכלכלה של קול ישראל.

ב-1986 הוא הצטרף למשרד "כותרת יחסי ציבור", שאז היה חלק מקבוצת אריאלי, וכעבור זמן קצר הפך למנכ"ל החברה. ב-1985 ייסד כהן את השלוחה הישראלית של חברת המחקר IDC. בין השנים 2004-2008 הוא חי עם משפחתו בלוס-אנג'לס, שם מימש את חלומו משכבר הימים ללמוד תסריטאות מקצועית בהוליווד. כהן הרבה לעסוק בתחום זה עד ימיו האחרונים. לאחר ששב לישראל, הוא חזר לנהל את קבוצת כותרת. המשרד, מהגדולים בישראל, התמחה במשך שנים במתן שירותי יחסי ציבור לחברות ההיי-טק הרב לאומיות והגדולות בישראל. במהלך השנים צבר המשרד התמחות בקשרי מדיה, משקיעים ועיתונות פיננסית לחברות ציבוריות וכן בניהול משברים תקשורתיים. , במסגרת תפקידו בכותרת, טיפל כהן בחברות מובילות כסאפ (SAP), מוטורולה (Motorola), טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments), מרקורי (Mercury), קומברס (Comverse), ריטליקס (Retalix), בורסת נאסד"ק, בורסת ניו-יורק, קרן בירד וחברות רבות נוספות. בשנים האחרונות התרחבה פעילות כותרת לתחומים נוספים כמלכ"רים ואקדמיה, עם לקוחות כמו פרויקט תגלית, ארגון נשות הדסה העולמי והמסלול האקדמי-המכללה למינהל.

כהן גידל דורות של אנשי יחסי ציבור ותקשורת, שרבים מהם תופסים כיום עמדות בכירות בשוק הישראלי. מותו הכה בתדהמה ובעצב רב רבים מעמיתיו בענף יחסי הציבור, עיתונאים וראשי חברות היי-טק ופיננסים שעימם היה בקשר במשך שנים רבות.

יורם ברוש, מנכ"ל משותף ויושב ראש כותרת, אמר, כי "ניסו היה שותף נאמן, חבר קרוב ואדם מעורר השראה. הוא בנה את כותרת לתפארת והפך אותה לחברת יחסי הציבור המצוינת שהינה כיום. צוות עובדי כותרת ואני מרכינים ראש לזכרו, ומיד לאחר מכן, נמשיך בדרכו של ניסו – דרך של מצוינות, השראה, יצירתיות ומקוריות, לצד הקרבה והתמדה".

הלווייתו של כהן תתקיים היום בשעה 15:30 בבית העלמין בקיבוץ עינת.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חבל על דאבדין

    איש יקר ומיוחד במינו. יהי זכרו ברוך.

אירועים קרובים