טיקל נטוורקס הטמיעה מערכות טלפוניית IP ומוקד שירות לקוחות בבוני התיכון; ההיקף: 200 אלף ש'

מערכת ה-Crystal Clear מאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות ● בין תכונותיה: הודעות מאוחדות, נתב שיחות, IVR והקלטה של שיחות ● בנוסף, כוללת המערכת, בין היתר, חדרי ועידה, חיוג אוטומטי מתוך ספר הטלפונים באאוטלוק וטלפונים וירטואליים על צג המחשב

טיקל נטוורקס הטמיעה בסניפי חברת בוני התיכון מערכות טלפוניית IP מבוססות שרתי קריסטל קליר ומערכת ה-Crystal Call Center לניהול מוקד שירות הלקוחות של מערכת ה-Crystal Clear. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך ב-200 אלף שקלים.

המערכת מחברת את אתרי הבנייה של החברה ומאפשרת חיסכון בעליות התקשורת של החברה. מערכת ה-Crystal Clear מאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות. בין תכונותיה ניתן למצוא הודעות מאוחדות, נתב שיחות, IVR והקלטה של שיחות. בנוסף, כוללת המערכת, בין היתר, חדרי ועידה, חיוג אוטומטי מתוך ספר הטלפונים באאוטלוק (Outlook) וטלפונים וירטואליים (Softphones) על צג המחשב.

אלכס ארגוב, מנכ"ל טיקל נטוורקס, אמר, כי "באמצעות המערכת ניתן להשיג את הנמען בכל מקום דרך רשת התקשורת או רשת ה-GSM, תוך חסכון בהוצאות. חסכון משמעותי נוסף נובע מאיחוד תשתיות רשת הנתונים ורשת הטלפוניה על גבי האינטרנט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים