תוכן שיווקי

הדרישה לפתרונות ענן באה מלמעלה

ראיון עם רן גולן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בטלדור

02/02/2011 14:47

מהם השינויים והמגמות שאתם מזהים בשוק ה-IT בתקופה האחרונה?
אנו מזהים מספר מגמות ברורות בשוק ה-IT בישראל: התמורה הראשונה היא דרישה של מנכ"לים ומנהלי הכספים ממנהלי ה-IT לבדוק פיתרונות ענן. הם שמעו על זה, והם מבינים כי יש כאן הזדמנות לחיסכון בהוצאות מכיוון שיש כאן מודל הוצאות אחר. בעבר ראינו כי המנוע של השינוי והקידמה של יחידות ה- IT היו המנ"מרים. היום המנכ"לים ומנהלי הכספים מובילים את הדרישה להצטיידות בפתרונות חדשניים ומשתלמים. השינוי השני הבולט הינו דרישה לניהול הנתונים בארגון. קיים צורך אמיתי למזג נתונים, לטייב אותם, לקשור מסמכים וליצור יכולת של ראייה כוללת של הלקוחות ושל הספקים. אנו בטלדור זיהינו את המגמה כבר בסוף 2009 והתחלנו להיערך למתן פיתרונות מקצועיים ואיכותיים לצורך זה.

כיצד אתם נערכים לניצול שינויים אלה?
הנהלת החברה נפגשה למס' מפגשי סיעור מוחות על המגמות החדשות בשוק ה-IT. כתוצאה ממפגשים אילו זוהו תחומים שלהערכתנו יתנו ללקוחות שלנו ערך מוסף ויעצימו את היכולות שלנו. תחומים אילו מוגדרים כמנועי הצמיחה של החברה. צוותים מקצועיים של טלדור לומדים, חוקרים ומתחילים לבנות תוכנית עסקית על בסיס מנועי צמיחה אלה.

אילו מנועי צמיחה זיהיתם?
התחום החשוב והמשמעותי ביותר הינו פיתרונות מחשוב ענן. זהו תחום שחוצה את כל החטיבות בחברה. בחרנו להתמקד בתחום ה-SaaS (ר"ת Software as a Service) ולאתר מוצרים שיש להם ערך מוסף ללקוחות שלנו. אנו בוחנים עשרות מוצרים ומתוכם בוחרים את המתאימים ביותר ללקוחות בישראל. מס' מוצרים כבר נמצאים בתהליך חתימה של הסכמי הפצה. הסנונית הראשונה הינה Webcom שפיתחה פתרון ניהול להצעות מחיר המתממשק למערכות CRM. המערכת של Webcom כבר הוטמעה בהצלחה בחברת תופין.

היעד שלנו במהלך 2011 הוא שנחתום הסכמי הפצה לעשרות מוצרים, אשר חלקם יעברו תהליך של "גיור ועיברות" במטרה להתאימם לשוק המקומי.

תחום נוסף הינו תחום טיוב והסבת נתונים. אנו מזהים צורך ממשי ואמיתי בקרב הלקוחות שלנו לפיתרון טיוב והסבת נתונים איכותי בעלות סבירה. היכולות, הניסיון והמתודולוגיה שיש לנו בטלדור עם מוצרי SaaS מתאימים יתנו להערכתי ערך מוסף גבוה מאוד ללקוחות בתחום זה.

אירועים קרובים