One1ERP הטמיעה את המערכת שלה בנגב קרמיקה בפרויקט בהיקף 11 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט יושמו מודולים בנושאי פיננסים, תמחיר, רכש, מחסנים ומלאי, שיווק ומכירות, קבלנות משנה וייצור ויושמה מערכת CRM Pivotal ● הפרויקט, שארך כשלוש שנים, בוצע במשותף על ידי 40 אנשי IT של נגב קרמיקה ו-One1ERP, וכלל יישום והטמעה ב-14 סניפי המכירות של החברה בארץ ובעולם ● את הפרויקט ליוותה חברת הייעוץ אלטרנטיבה

One1ERP מקבוצת One1 העלתה בשבוע שעבר מערכת ERP מתוצרתה בקבוצת נגב קרמיקה. הפרויקט, שארך כשלוש שנים, בוצע במשותף על ידי 40 אנשי IT של נגב קרמיקה ו-One1ERP, וכלל יישום והטמעה ב-14 סניפי המכירות של החברה בארץ ובעולם. בארץ המערכת הותקנה, בין היתר, במפעל החברה בירוחם, במחסני החברה בשדה עוזיה, במרכז הלוגיסטי ובמרכז שירות הלקוחות שלה ובמטה הנהלת החברה בראשון לציון. המערכת משמשת 450 מעובדי נגב קרמיקה. היקפו הכספי של הפרויקט, במסגרתו שימשה אלטרנטיבה כיועצת, עומד על 11 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט יושמו מודולים בנושאי פיננסים, תמחיר, רכש, מחסנים ומלאי, שיווק ומכירות, קבלנות משנה וייצור. כן יושמה מערכת CRM Pivotal. עוד פותחו והוטמעו בפרויקט פתרונות ייחודיים לנגב קרמיקה, בהם מודול ניהול ואחזקת פרויקטי בנייה, לרבות הקמה ותחזוקה של כל תשתית הפרויקטים מול קבלנים; מודול ניהול תיקי דייר, הכולל מכירת הפרויקטים לדיירים; מודול ניהול תכניות שירות; ניהול דלפק לקוחות ומחלקת שרות לקוחות; וכן מודול ניהול מיטבי לתכנון האיסוף והמשלוח של הסחורה ממחסני החברה.

יקי ראוכורגר, סמנכ"ל מיחשוב בנגב קרמיקה, אמר כי "הפרויקט הקיף את כל יחידות החברה, לרבות יחידות המכירה לפרויקטים מסחריים ופרויקטי דיור, לסוחרים וליצוא – כולל יחידות המשרד האחורי שלהם. קבוצת נגב קרמיקה ייחודית במגוון תחומי פעילויותיה, ולכן נדרשה אינטגרציה מלאה בין המודולים השונים. במסגרת הפרויקט, נערכנו מבחינת התשתית להמשך התרחבות הארגון".

ראוכורגר ציין, כי הפרויקט כלל גם החלפת תשתיות החומרה ומערכות ההפעלה למשתמשי המערכת. "ההיערכות לעליה לאוויר הייתה יסודית ומקיפה", אמר, "והעלייה לאוויר הייתה חלקה ומוצלחת. כבר ביום הראשון של העלייה לאוויר הגענו לכמעט 100% עבודה עם המערכות החדשות. הפרויקט היווה  את אחת ההשקעות הגדולות שעשינו בתחום התשתיות בשנים האחרונות, במטרה לתמוך בהמשך פיתוחה וצמיחתה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים