מנכ"ל פייסבוק ייאלץ להשיב על שאלות של חברי קונגרס

חברי קונגרס מארצות הברית דורשים מצוקרברג להסביר את תוכניות החברה לשיתוף של מספרי טלפון וכתובות של משתמשים ברשת החברתית ● לדבריהם, "פייסבוק חייבת להגן על הפרטים האישיים של המשתמשים על מנת למנוע את הפיכת הרשת החברתית לספר טלפונים"

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

לאחר שבינואר הכריזה פייסבוק (Facebook) על הכוונה לאפשר למפתחים לגשת למספרי טלפון וכתובות של משתמשים שיאשרו זאת, שלחו ביום ד' שני חברים בקונגרס האמריקני – אדוארד מרקי (דמוקרט ממסצ'וסטס) וג'ואי ברטון (רפובליקני מטקסס) – מכתב למארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, ודרשו ממנו להסביר את תוכניות החברה.

"פייסבוק חייבת להגן על הפרטים האישיים של המשתמשים על מנת למנוע את הפיכת הרשת החברתית לספר טלפונים", כתבו השניים, שמכהנים כיושבי ראש משותפים של ועדת הפרטיות הדו-מפלגתית של בית הנבחרים. "אנחנו דורשים לקבל תשובות שיבהירו את שיטות הפעולה של פייסבוק לגבי יכולתם של גורמים מצד שלישי לגשת לפרטים האישיים של המשתמשים. חייבים להגן על המידע הרגיש".

בתגובה נמסר מחברת פייסבוק, כי "כחברה חדשנית ומחויבת למשתמשים, אנחנו מייחסים חשיבות רבה ליכולתם של המשתמשים לשלוט במסירת המידע מפייסבוק לאתרי אינטרנט מצד שלישי. שיתוף המידע נעשה רק לאחר אישור מפורש של המשתמשים. בתכנון של מערכת ההרשאות לקחו חלק מומחים לשמירה על הפרטיות. בעקבות השקת התפקוד החדש קיבלנו משוב והסכמנו שיש מקום לשיפור. טובי האנשים בחברה שוקדים על שיפורים אלה ואנו מקווים לדווח בקרוב על ההתקדמות שהושגה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים