קבוצת משקיעים רכשה את פעילותה של סולידו 3.די

בין המשקיעים נמצאים ארגוקווסט, יוסי אשכנזי - מבעלי דאקרים - חברת דראגון ונצ'רס מסין ומשקיעים נוספים ● החברה מגייסת בימים אלה עובדים חדשים ועתידה לחזור לפעילות באופן מיידי

קבוצת משקיעים הכוללת את ארגוקווסט, יוסי אשכנזי (מבעלי חברת דאקרים), חברת דראגון ונצ'רס (Dragon Ventures) מסין ומשקיעים נוספים רכשה את הפעילות של חברת סולידו 3.די, לאחר שלפני כשלושה שבועות מונה לה מפרק זמני. דראגון ונצ'רס שימשה כמפיצה וסוכנת של סולידו בסין, והיא מצטרפת כעת כשותפה לחברה.

חברת סולידו ספיריט תמשיך במהלך הימים הקרובים בפעילות מלאה, לרבות גיוס עובדים, שחלקם פוטרו בחודש הקודם. הרוכשים יוצגו על ידי עורכי הדין גיא גיסין ויואל פרייליך ממשרד גיא גיסין ושות'.

סולידו ספיריט תמשיך בשיווק המדפסת התלת ממדית של סולידו, מדגם SD300 Pro. המדפסת מפיקה מודלים תלת ממדיים העשויים מ-PVC. החברה צופה, כי במהלך השנה הקרובה ימכרו מאות מהמדפסות באירופה, ארצות הברית והמזרח הרחוק. כמו כן, היא תמשיך לשווק ציוד היקפי ולתמוך במאות המדפסות שנמכרו במהלך השנים על ידי סולידו ברחבי העולם.

באוגוסט האחרון הובילה קרן פורטיסימו סבב השקעה בסולידו, בהיקף של עד 8.5 מיליון דולרים, אולם זו לא השלימה את השקעתה. בתחילת ינואר הגישה חברת רובוגרופ, ממחזיקי המניות בסולידו, בקשה למינוי כונס נכסים שנדחתה – ובמקומה מונה לסולידו מפרק זמני, עו"ד יוסי משולם, לאחר ששניים מנושי החברה הגישו בקשה לפירוקה. ביום ראשון האחרון, כשלושה שבועות לאחר מינויו של המפרק הזמני, אושרה מכירת הפעילות והנכסים של החברה לקבוצת רוכשים עליה נמנים חלק מבעלי מניותיה הנוכחיים, באמצעות חברת סולידו ספיריט, שהוקמה לשם כך ושכבר החלה בפעילות מסחרית.

יוסי אשכנזי אמר בהקשר זה, כי "אנחנו חלק מסולידו כמעט מאז הקמתה ואנחנו מאמינים שיש לחברה פוטנציאל אדיר שעדיין לא מומש. היום אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם שם חדש, שמנציח את רוח היזמות והמקצוענות של סולידו. אותה רוח, יחד עם כניסתם של שותפים חדשים ומחויבים ועם ניהול נכון, תאפשר מיצוי מלא של הפוטנציאל האמיתי של סולידו ספיריט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים