AOL רוכשת את אתר האפינגטון פוסט תמורת 315 מיליון דולרים

במסגרת העסקה ישולם סכום של כ-300 מיליון דולרים במזומן ● מ-AOL נמסר, כי העסקה אושרה על ידי מועצות המנהלים ובעלי המניות של שתי החברות ● האישור הסופי של העסקה צפוי עד לתום הרבעון הראשון או תחילת הרבעון השני של השנה

AOL הגיעה להסכם על רכישת אתר האינטרנט רב ההשפעה האפינגטון פוסט תמורת 315 מיליון דולרים. האתר הנרכש עוסק בחדשות, פרשנויות וסגנון חיים, ונהנה מקצב צמיחה מהיר.

אריאנה האפינגטון, שלקחה חלק בהקמת האתר ומכהנת כעורכת הראשית שלו, תעמוד בראש קבוצת המדיה החדשה Huffington Post Media Group, שבה ישולבו תכנים של האפינגטון פוסט ו-AOL. בסך הכול תיהנה קבוצת המדיה החדשה מ-117 מיליון מבקרים ייחודיים לחודש בארצות הברית, ותגיע ל-270 מיליון בני אדם ברחבי העולם.

אתר האפינגטון פוסט הוקם ב-2005 והפך במהירות לאחד מאתרי האינטרנט בעלי מספר המבקרים הגדול ביותר בארצות הברית. במסגרת העסקה ישולם סכום של כ-300 מיליון דולרים במזומן. מ-AOL נמסר, כי העסקה אושרה על ידי מועצות המנהלים ובעלי המניות של שתי החברות. העסקה צפויה להיסגר עד תום הרבעון הראשון או תחילת הרבעון השני של השנה הקלנדרית 2011.

"הרכישה של האפינגטון פוסט תאפשר ליצור חברת מדיה אמריקנית מהדור הבא, שמגיעה לרחבי העולם ומשלבת בין תכנים, קהילה וחוויה חברתית", אמר טים ארמסטרונג, יושב הראש והמנכ"ל של AOL. "יחדיו יוכלו החברות שלנו לקדם את העתיד הדיגיטלי ולהפוך ליעד חשוב שמעניק חוויה חסרת תקדים הן לצרכנים והן למפרסמים".

"השילוב בין AOL להאפינגטון פוסט יאפשר ליצור את אחד מהיעדים הגדולים ביותר של תכנים חכמים וקהילה באינטרנט", אמר קנת לרר, ממקימי האפינגטון פוסט ויושב ראש החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים