יותר מ-60% ממחשבי iPad מהדור השני יצוידו בתקשורת דור שלישי

הדור הבא של הטאבלטים מבית אפל יכלול טכנולוגיות GSM/UMTS או CDMA - כך עולה מבדיקה שערך האנליסט מינג-צ'י קואו בחברות מהמזרח הרחוק שהחלו כבר לייצר את המכשירים עבור אפל ● נראה, כי בכוונת החברה להדק את הקשרים עם חברות הסלולר לאחר שיושק הדור החדש של מחשבי ה-iPad, בעקבות הערכה שמרבית הרוכשים יעדיפו לצייד את המחשב בתקשורת דור שלישי

מרבית מחשבי ה-iPad מהדור השני יצוידו בתקשורת מדור שלישי, בטכנולוגיות GSM/UMTS או CDMA – כך עולה מבדיקה שערך האנליסט מינג-צ'י קואו בחברות מהמזרח הרחוק שהחלו כבר לייצר את המלאי של חמישה מיליון יחידות שמתכוונת אפל (Apple) לצבור לקראת ההשקה. נראה, כי בכוונת החברה להדק את הקשרים עם חברות הסלולר לאחר שיושק הדור החדש של מחשבי ה-iPad, בעקבות הערכה שמרבית הרוכשים יעדיפו לצייד את המחשב בתקשורת דור שלישי.

כפי שדווח בעבר, אפל תציע את מחשבי ה-iPad מהדור השני בשלוש גרסאות: האחת, K93, תתמוך בתקשורת Wi-Fi בלבד, השנייה, K94, בתקשורת GSM/UMTS והשלישית, K95, בתקשורת CDMA/EVDO. להערכת קואו, גרסה K93 תתפוס כ-38% מהיקף הייצור, K94 – כ-46% וגרסה K95, שתשווק בשלב הראשון בחברת וריזון (Verizon) בארצות הברית בלבד, כ-16%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים