תוכן שיווקי

הכנסות חברת SAS עלו ב-5.2 אחוזים לשיא של 2.43 מיליארד דולר

אירגונים המבקשים להשיג יתרון בסביבה כלכלית מאתגרת, תרמו לזינוק של 26 אחוזים בחדירת האנליטיקה העסקית

07/02/2011 14:49
ד"ר ג'ים גודנייט, מנכ"ל סאס

SAS, המובילה בתחום האנליטיקה העסקית, השיגה שיא של הכנסות ממכירות עולמיות בהיקף של 2.43 מיליארד דולר בשנת 2010, עלייה של 5.2 אחוזים לעומת שנת 2009. בתחומי האנליטיקה העסקית צמחו ההכנסות בהיקף של 26 אחוזים.

מנכ"ל SAS, ד"ר ג'ים גודנייט, ייחס את הצמיחה להכרה בכך שהעליה החדה שחלה בכמויות המידע מאפשרת ניתוח המספק תובנות שלא ניתן היה להגיע אליהן בעבר.

"למעשה, אנליטיקה נמצאת בשימוש בכל תעשייה וענף ממשלתי", אומר גודנייט, "הכוח לחזות באמצעות האנליטיקה יכול להוביל לשינוי בכך שהוא מאפשר ראיה לטווח רחוק יותר וכתוצאה מכם התאמות מהירות יותר בבטחון רב יותר. אנו חווים 35 שנים רצופות של צמיחה בהכנסות ונאמנות גבוהה של לקוחות, משום שלקוחותינו זוכים להפיק ערך מן התוכנות ובוטחים בתוצאות".

כמנהגה, SAS משקיעה נתח נכבד מהכנסותיה – 24 אחוזים –במחקר ופיתוח. בנוסף,  צמחה SAS גם בהיקף כוח האדם ב-2.4 אחוזים.

"התחלנו את שנת 2010 כאשר אנו ממוקמים בראש רשימת המקומות הטובים ביותר לעבוד בהם של המגזין פורצ'ן וכעת אנו פותחים את שנת 2011 בזכייה נוספת במקום ה-1", אומר גודנייט. "דירוגים אלו ממחישים את כוונתנו הרצינית לסייע לעובדים לאזן בין זמני העבודה והפנאי שלהם על מנת לאפשר להם להתמקד באספקה של תוכנה ושירותים באיכות גבוהה, כפי שלקוחותינו מצפים מאיתנו. עובדים מעורבים ואכפתיים הינם חיוניים לחברה מבוססת ידע כמו SAS. הם אלו המחזקים את ההיצע שלנו בחזית הטכנולוגיה".

SAS מרחיבה את השותפויות האסטרטגיות

SAS הרחיבה את שותפותה האסטרטגית עם Accenture בתחילת 2010 על מנת להקים את קבוצת הייעוץ Accenture SAS Analytics Group, שנועדה להוביל אנליטיקה עסקית בארגונים ברחבי העולם. Accenture, יחד עם שותפים בינלאומיים כמו קאפג'ימיני ודלוייט, שילבו מרכיבי ליבה של פלטפורמת האנליטיקה העסקית Business Analytics Framework של SAS למרכזי האנליטיקה שאותם השיקו לאחרונה.

בנוסף, SAS ממשיכה להשתמש בשותפות עם ספקיות טכנולוגיות מובילות כמו טרהדטה ו-HP על מנת לספק פתרונות חדשניים מבוססי אנליטיקה ללקוחותיה הפונים אל הדרישה הגוברת לאנליטיקה אינטגרטיבית בבסיס הנתונים וביצועי מחשב משופרים.

תחזית

עם פתיחתה של שנת 2011 , חוסר הביטחון שעדיין נמצא בנוף הכלכלי יחד עם הצמיחה האקספוננטית של המידע הדיגיטלי יהוו אתגרים והזדמנויות לארגונים. פתרונות ממוקדי תעשיות ופתרונות רוחב, אשר נבנו על פלטפורמת האנליטיקה העסקית של SAS,פותרים את הבעיות הקשות ביותר של אירגונים – משיפור ניהול הלקוחות ועד להפחתת הונאות וסיכונים. המיחשוב עתיר הביצועים של SAS, אשר הוצג באמצע שנת 2010 עבור פתרונות בתחומי הבנקאות והמסחר, מסייע לפתור בעיות אלו במהירות שיא, במקרים מסויימים גם בזמן אמיתי, על ידי חלוקת המשימות האנליטיות על פני מעבדים מרובים.

צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים – הנציגה של SAS בישראל, מסכם את השנה האחרונה בתחושת ביטחון לעתיד בציינו: "בהתבסס על תוצאותינו העסקיות בשנה החולפת והצמיחה שחווינו גם אצל לקוחותינו וגם בהרחבת שורותינו אנו צופים להמשיך בתרומה הרבה של SAS לשיפור התהליכים בעיסקיהם באמצעות אנליטיקה".

אירועים קרובים