סימנטק מיתגה מחדש את חברת אבטחת המידע מסג'לאבס ל-Symantec.cloud

המיתוג בוצע על ידי סימנטק מתוך כוונה למצב את עצמה כחברה המספקת פתרונות היברידיים שכוללים שירותי מיחשוב ענן ● "יותר ויותר לקוחות עוברים לשירותי הענן שלנו", אמר יוסי שובל, מנהל עסקי הענן של סימנטק בישראל, יוון, קפריסין ומלטה

סימנטק (Symantec) הודיעה, כי היא ממתגת מחדש את החברה הבת מסג'לאבס, שעוסקת באבטחת מידע, ל-Symantec.cloud. המיתוג בוצע על ידי סימנטק מתוך כוונה למצב את עצמה כחברה המספקת פתרונות היברידיים שכוללים שירותי מיחשוב ענן.

חברת הענן מסג'לאבס נרכשה על ידי סימנטק ב-2008. מוצרי הענן של סימנטק ימשיכו גם בעתיד ליהנות מהמיתוג של מסג'לאבס גם לאחר המיתוג.

יוסי שובל, מנהל עסקי הענן של סימנטק בישראל, יוון, קפריסין ומלטהבין היתר, סימנטק מציעה על פלטפורמת הענן שלה אבטחת דואר אלקטרוני, Web Filtering, הצפנה, הגנה לתחנות קצה ואירכוב. יצוין, כי הפלטפורמה תשמש בעתיד גם לאחסון ו-DLP (מניעת זליגת מידע).

יוסי שובל, מנהל עסקי הענן של סימנטק בישראל, יוון, קפריסין ומלטה, אמר, כי העיתוי של המיתוג החדש מגיע בד בבד עם ההתרחבות המשמעותית של השימוש של לקוחותיה בישראל בענן. "בחודשים האחרונים אנחנו רואים מגמה של מעבר לקוחות אנטרפרייז לשירותי הענן של סימנטק", ציין. "יותר ויותר לקוחות עוברים לשירותים אלה, כולל בנק גדול, שעשה זאת באחרונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים