דיווחים: בחנויות אפל לא יוצעו עוד מארזי תוכנה

במקום חנויות פיזיות, אפל תציע תוכנות להורדה רק בחנות Mac App Store ● אפל גורפת 30% מכל מכירה בחנות המקוונת שלה ● השטח שיתפנה ביותר מ-300 החנויות של אפל יוקדש לאביזרים, שעליהם מרוויחה החברה יותר מאשר על מארזי תוכנה

לאפל (Apple) היסטוריה ארוכה של הכתבת מגמות ולרשימה עומד להצטרף כנראה המעבר ממארזי תוכנה שנמכרים בחנות פיזית לתוכנות שמורידים באמצעים דיגיטליים.

על פי ידיעה שהופיעה באתר MacRumors, עומדת אפל להפסיק את המכירה של מארזי תוכנה בחנויות הפיזיות של החברה. לאחר שתופסק המכירה, אפל תציע תוכנות להורדה רק בחנות Mac App Store, שהושקה לפני כחודש בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה Mac OS 10.6 Snow Leopard, ואשר תהפוך לרכיב מרכזי במערכת ההפעלה הבאה, 10.7 Lion.

השטח שיתפנה ביותר מ-300 החנויות של אפל יוקדש לאביזרים, שעליהם מרוויחה החברה יותר מאשר על מארזי תוכנה. כמו כן, אמור המהלך לעודד את המשתמשים להוריד תוכנות מחנות Mac App Store, שבה גורפת החברה נתח של 30% מכל מכירה.

הדיווח באתר MacRumors משתלב היטב עם ידיעה קודמת מחודש נובמבר, שעל פיה אפל מפתחת דגמים חדשים של מחשבים ניידים מסדרת MacBook Pro ללא כונן אופטי. גם מחשבי MacBook Air וגרסת השרת של Mac Mini אינם מצוידים בכוננים אופטיים: כאשר לא יוצעו תוכנות בחנויות אפל, לא יהיה עוד צורך, מנקודת המבט של החברה, בכונני תקליטורים.

אפל מציעה כבר כיום במחשבי MacBook Air את גרסת השחזור של מערכת ההפעלה והיישומים הנלווים בכונן USB במקום בתקליטור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים