בלאט לפידות הטמיעה CRM של Salesforce.com באובג'ט; ההיקף: מאות אלפי שקלים

מערכת ה-CRM, אשר תתממשק עם מערכת ה-ERP של אורקל (Oracle) המוטמעת בחברה, הוטמעה בכדי לקבל ולהעביר מידע מהשותפים העסקיים של אובג'ט ברחבי העולם ● בנוסף, הקימה בלאט לפידות פורטל שותפים המתממשק עם מערכת ה-CRM של Salesforce.com, באמצעותו יכולים השותפים לדווח לגבי מכירות ולידים

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל, השלימה פרויקט להטמעת מערכת ה-CRM של Salesforce.com בחברת אובג'ט (Objet), המייצרת ומשווקת מדפסות תלת ממדיות המסייעות לפיתוח ועיצוב מוצרים. מערכת ה-CRM תתממשק עם מערכת ה-ERP של אורקל (Oracle) המוטמעת בחברה. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

מערכת ה-CRM של Salesforce.com הוטמעה בכדי לקבל ולהעביר מידע מהשותפים העסקיים של אובג'ט ברחבי העולם. בנוסף, בלאט לפידות הקימה פורטל שותפים המתממשק עם מערכת ה-CRM של Salesforce.com, באמצעותו יכולים השותפים לדווח לגבי מכירות ולידים. הפורטל גם מאפשר לשותפים העסקיים של אובג'ט להוציא הצעות מחיר אוטומטיות לפי נתונים שהשותף מכניס.

לדברי יונתן יגלום, סמנכ"ל מעטפת מכירות באובג'ט, "בלאט לפידות סיפקו לנו את הפתרון המתאים במיוחד עבורנו. הפיתוח של פורטל השותפים מסייע לנו לשמור על קשר הדוק עם השותפים העסקיים ומאפשר לנו לבצע מעקב אחרי המכירות ברחבי העולם. מאחר ומדובר בחברה בינלאומית, נוח לנו להשתמש במודל מיחשוב ענן שמוזיל לנו עלויות ומקל את ההטמעה והשימוש בו".

עידו הכהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בבלאט לפידות יישומים ארגוניים, אמר כי "אובג'ט חיפשו את הפתרון היעיל ביותר לעבוד מול השותפים העסקיים שלהם וההצעה שלנו להטמעת ה-CRM של Salesforce.com, ביחד עם הפורטל שבנינו עבורם, ענו בדיוק לצרכים העסקיים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים