למרות התקלה: אינטל ממשיכה לספק את ערכות השבבים מסדרה 6

החברה תשווק את ערכות השבבים התקולות רק לחברות שיציעו תצורות שלא יובילו לתקלות ● באינטל לא מציעים עדיין פיצויים לחברות שנפגעו מהתקלה בערכת השבבים, וכן לא ציינו מתי יגיעו לשוק ערכות בלי התקלה

למרות התקלה שהתגלתה בערכות השבבים מסדרה 6 – שבעקבותיה סבלו כוננים קשיחים ואופטיים שחוברו למבואות ה-SATA מירידה בביצועים – ממשיכה אינטל (Intel) לשווק את הערכות החדשות לחברות OEM שדורשות זאת. הסיבה לכך היא שאין כרגע פתרון אחר לחברות שרוצות לבסס מחשבים על המעבדים החדשים של אינטל – מעבדי ה-Sandy Bridge, שמכונים Core ix Second Generation.

עם זאת, אינטל טוענת שההחלטה על המשך הפצת ערכות השבבים התקולות התקבלה בגלל לחצים שהפעילו עליה שותפות בערוץ ההפצה ומסרה, כי היא תספק אותן רק לחברות שיציעו תצורות שבהן לא תהיה לתקלה כל משמעות בעבודה השוטפת עם המחשב.

התקלה בערכת השבבים, שמכונה גם Cougar Point, באה ליד ביטוי כשמחברים את הכוננים ליציאות SATA 3. עם זאת, ערכת השבבים מצוידת גם בשתי יציאות SATA 6, וחיבור אל היציאות הללו אינו מעורר את התקלה, גם אם הוא מגביל ואינו יעיל במיוחד – מאחר שניתן לחבר רק שני כוננים ואלה לא ינצלו את המרב שיש ליציאות הללו להציע.

באינטל לא מציעים עדיין פיצויים לחברות שנפגעו מהתקלה בערכת השבבים, וכן לא ציינו מתי יגיעו לשוק ערכות בלי התקלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים